Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.88195, vloženo 15.12.2005 15:25:56 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Slovník pro chlapy,co nerozumí ženským
Na začátek chci uvést, že to neplatí na 100% u každé ženy (možná platí,ale tohle je povinný sem napsat, už tak budu mít na krku plno pitomých odpovědí jako : neházej nás do jednoho pytle. Nejčastěji právě od těch, ke kterým to nejvíce sedí).

nejprve si probereme to nejzákladnější, než se dostaneme ke konkrétním frázím.
Když žena řekne:
Asi ne..... nepočítejte s tim, že by si to rozmyslela, nakonec z ní vyleze to "určite ne",
a pravděpodobně má na práci něco moc důležitého. Nedokáže říct pravdu, že
se jí nechce. Zkrátka lže.
Možná....pravděpodobně ne, i když je tam reálná možnost, že si "odloží to důležité na
práci" (zkrátka si to možná rozmyslí) Opět lže.
Asi ano... v tu chvíli kdy to řekne se jí chce, ovšem není jisté, že si to chvíli předtím
nerozmyslí. Promiňte, chtěl sem říct, že jí do toho může vlézt něco
důležitého na práci.
Určitě ano.... Pravděpodobně jo, ale pořád to neni jistý. Většinou.

Tak, to bychom měli základ. Co dál?

Tak myslím, že poměrně často se tu vyskytuje něco jako, že vás nechala kvůli někomu jinýmu, ale pak si uvědomila, že miluje vás a chce se vrátit. Většinou sou to lži. Opět říkám, že ne vždy, ale většinou jo. Tak jak to teda je?Asi tak (před závorku uvedu odpověď a do závorky hodim pravdu) :

Chodila si s nim už když sme ještě byli spolu?....... Určitě ne (pravděpodobně ano)
Ne (ano)
Ano (tohle řekne jenom když vás zná opravdu dobře a ví, jak se potom zachováte. I takový svině se najdou)

Spala si s nim, když sme byli spolu?....................... stejný případ

Proč si mě nechala? ............nevim (lže, ví to moc dobře)
když řekne důvod, je to většinou lež (a výjimka)

A proč se ke mě chceš vrátit?.............Protože sem si uvědomila, že miluju tebe.
(tak tohle vám řeknu naprosto přesně. Nechtěla vás, byla s nim a on se na ní vysral. A protože jí poslal k vodě, tak se chce vrátit k vám, svojí "záloze". Nedělejte to chlapi, nenechte sebou mávat jak hadrem na holi.)

momentálně je to všechno co mám čas teď napsat. Určitě taky na něco kápnete, tak to sem můžete připsat.

Už se těšim na podrážděné reakce našich milujících, pravdomluvných, věrných a stálých protějšků, které ví co chtějí. A budu ty reakce pravděpodobně ignorovat a půjdou jednim okem dovnitř a druhym ven.
 H-zrout Muž17 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
06.05.2011 20:16:30
No, když to má být slovník, je značně omezený. Žena toho namluví mnohem víc. jen kdyby jí chlap taky někdy poslouchal.
 Skákala ve větvích Žena35 Kategorie
05.11.2010 23:59:02
hele, jak se zensky certej za pravdu, hehe :))
 robbien
09.09.2009 11:54:22
Teda já nestačím zírat....Chápu,že chlapy brání chlapy a naopak,ale některý názory a výrazy jsou neskutečný.Chyba je většinou na obou stranách,ruku na srdce NIKDO není dokonalý.Jenže...Většinou,a vím to z vlastní zkušenosti,když už chlap má vážný vztah,zachvilku se okouká a rozkouká a už hledá milenku.Ale pozor,většina inzerátů,zní:např.ženatý hledá milenku na občasné schůzky,hledám milenku na sex,najde se nějaká kočička na diskrétní schůzky-jen sex.Atd. Stačí se podívat třeba na óčko,kde běží smsková ,,seznamka\"a vzkazy.
Ženský rozhodně nejsou svatý,ale my nemáme v sobě ten pud LOVIT.To je jen vaše záležitost.Proč se ženy milují a chlapy mají sex???
Smajlík  portík
17.06.2009 23:48:19
.....tak mladej a tak zatrpklej .......to tě tedy opravdu lituji .......
 tetula
01.04.2009 15:04:39
a chlapi mluvijou zásadně pravdu co :/ prober se idiote!!
Smajlík  Gejbi
13.02.2009 20:44:11
BLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLÁÁÁÁÁÁÁ BLÁ BLÁ
Škoda že se žena neumí natolik snížit, aby sem to samé napsala o chlapech...
Ale tohle rozhřešení by se možná hodilo i někam jinam, viď, Aliene;))?
 Luciuska
10.02.2009 22:27:36
Svatá pravda
 zensky jsou kurvy
10.02.2009 13:39:22
Taky jsem měl holku, u který jsem věřil,že je to nafurt až do smrti.Ouu jak šíleně jsem se splet! Dneska s čistým svědomím a vědomím můžu konstatovat, že ŽENA A TRVALÝ VZATH = Starosti,problémy,trable,bolest břicha,nechuť k jídlu atd atd. Proto jsem se rozhodl žít si podle svého,nenechat si nic diktovat a srát na hlavu a dělat si co chci. A jsem spokojenej člověk.Z toho vyplívá: NIDY VÍCE VÁŽNÝ VZTAH!!!!!!!!!!
Smajlík  sam
01.01.2009 12:06:56
Tak mi tak přijde že děláš z holek naprosté lháře...které nejsou schopné říct nic po pravdě...dobře i pár takovích by se našlo...ale 17-náctiletej kluk si myslím že zrovna todle soudit nemuže
Smajlík  DixIundPixI Žena Kategorie
23.11.2008 11:50:56
Takže zase dobrý ne??.... Ani jedno není pravda takže nákej 17ti letej pubertak co se snazi rozumet holkám a jejich řeči mě fgaht nenasere...loool co na to říct... snaž se příště trochu víc...
Smajlík  mckaci23 Žena Kategorie
21.10.2008 20:11:22
ty seš tak děsně chytrej co,když je ti 17 kolikpaks jich měl,že si myslíš že seš na ženský takovej děsněj odborník hm?
Smajlík  Léňa44 Žena15 Kategorie
15.08.2006 11:38:57
je to pekna hovadina, co se tu napsalo, mozna kdysi to tak bylo, ale uz je to ohrane, tos opsal z nejakeho casopisu ne? mozna az poznas skutecnou lasku, a fakt skvelou holku, zmenis nazor, ale dokud takovy nazor budes mit, tak budes sam, a po tomhle cos napsal ti ani zadnou skvelou holku nepreju. jsi ubohy, kdyby sis to radsi srovnal ve sve hlave.
s tim, jak zena rika mozna ano, urcite ano... chlapi jsou stejni, taky nedokazou narovinu rict, ze s tou holkkou nechcou byt, bud se ji takhle vymlouvaji, nebo rovnou nenapisou vubec.
jo a s tim ostatnim je to u chlapu uplne stejne.. a pokud se k tobe nejaka holka takhle zachovala, tak hledej taky chybu nekde u sebe, asi jsi ji nedokazal dat to, co ona potrebovala. jsi fakt vul, a je tvuj problem, ze sis vybrakl spatne, ale mozna az ti bude 30 tak pochopis, ze jsi napsal pekne kraviny.. ubohost sama opravdu, je mite lito.. mozna by sis mel zajit k psychiatrovi..
Smajlík  ty jsi debil
16.12.2005 20:10:47
Aahaa, takze jmse u toho! "a ty co lzou to tu psat nebudou aby ti udelali radost"
Presne vo tom to je!! Jasne, ze chlapi taky lzou, a jak!! Jenze jejich velke muzske ego jim nedovoli to priznat! Z toho vyplypva, ze vsichni lzou, ale muzi to maji povoleno... stejne jako je to s jinyma vecma... kdyz chlap prefikne 50 holek, tak je BOREC, kdyz holka spala s vic jak 5 chlapama - je DEVKA...
(viz nazory aliena)
 Onnea69 Žena20 Kategorie
16.12.2005 13:48:59
proc mam pocit, ze si zahorkl? :(
 Sussan Žena24 Kategorie
16.12.2005 13:02:28
vzteklákočka: to se asi nedozvis, protoze ja a pravdepodobne ani ostatni chlapi, co se tu do tohohle aktivne zapojili zrovna nelzou, a ty co lzou to tu psat nebudou aby ti udelali radost.
 H-zrout Muž Kategorie
16.12.2005 13:00:56
vzteklakocka: joo, tak to je nas myslim vic...
 Onnea69 Žena20 Kategorie
16.12.2005 13:00:15
Onnea: Vis, ja se fakt uz muzu jenom smat... nadaval sem tady. a proc? Protoze mi dosly nervy! A ty se jeste divis? Tobe by nevadilo 100x tady psat to samy, abys to uvedla na pravou miru a stejne zase zbytecne, protoze se za chvili zase objevi nejaka ulhana krava, ktera si to neprecte cely a zase pise do kola to samy? Divis se, ze sem ztratil nervy i ted kvuli tobe? Protoze ty ses sta prvni, komu to vysvetluju.
 H-zrout Muž Kategorie
16.12.2005 12:58:13
Návody na život, vztahy atd. neexistujou. Nevím, jak to mají ostatní, ale já se učím ze svých chyb. Nejsem dokonalá od samýho narození, jako si tu o sobe myslí někteří tady, ať už kluci nebo holky. Takže já se propracovávám k lepšímu člověku v sobě a někdy je to fakt dřina. Je pravda, že v situaci, kterou tu popisuje hovnožrout je leckdy jednodušší a pohodlnější lhát. Vím to, mám to vyzkoušený. Ale pravda taky je, že většinou se to člověku vrátí. Tak a teď, když jsem se přiznala, že jsem použila lež při rozchodu s klukem chci vidět, jak tady lhaní ve vztahu přizná nějaký muž. Chci to vidět!
 vzteklákočka
16.12.2005 12:35:09
vsechny, kazda, vetsina - i zde to plati pro 100 procent jak se tak na vas divam... hazeni vseho do jednoho pytle se rekne jednoduse - omezenost
alien: jak muzes vedet jake jsou VSECHNY zeny?? Ja jsem se v chlapech taky hodnekrat sklamala, ale presto netvrdim, ze vsichni chlapi sou hnusny sobecky hovada :)))
hovnozroute: ses netoleratni, to pozna kazdy... a v tom je problem... myslim ze se k tobe holka takhle chovala, pac jinak to s tebou ani neslo... ano, ja te neznam, ale stejne tak ty neznas zadnou holku tady, a ac si tvrdil, ze to budes ignorovat, nedelas to... nadavas jim, ze sou blbe... problem nevi v zenach, ale v Tobe...
Lhani je hnusne, a lhani aby se neublizilo taky nic nevyresi... ale nekdy to proste jinak nejde... a kdyz to nejde jinak, tak ten vztah proste nema smysl... jde jen o to to vcas pochopit...
Smajlík  Onnea
16.12.2005 12:04:07
Každý kdo s tebou nesouhlasí je kráva, debil a nebo idiot. A nebo to alespoň nepochopil.
Zapiš si prosím za uši, že lidé tě mohou pochopit a přesto nesouhlasit. Nebo právě proto.

Kdo má aliena jako vzor, skončí jako alien.
Smajlík  vendulie Žena27 Kategorie
16.12.2005 10:37:56
Onnea:To je ten rozpor ve mně, kterej jsem se naučil neřešit.
Tu pravou hledám a chci.Ale vím, co jsou všechny ženy zač.
Prostě to nemá smysl řešit a musí se věřit...heh...věřím, ač jsem ateista.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
16.12.2005 09:46:52
Chlapi, copak vy nikdy, vubec nikdy nelzete?!?!?!?!? Mozna nelzete tolik co my, ale chlapi sou sobecky stvoreni...
Alien: podle toho co pises nechces mit se zenami uz nic spolecneho... Asi ti hodne ublizily, co ja vim... ale kdyz ti porad a porad lzou, ublizuji atd., nemyslis ze si za to muzes sam? Spatne hledas, spatne si vybiras... Lide sou svine, nezalezi na pohlavi, mam s tim svoje zkusenosti, clovek muze verit jen a jen sobe a pouze na sebe se muze spolehnout... ale ja verim, ze neco takoveho jako je prava laska jeste existuje...
Hovnozrout: pises ze to neplati ve 100 procentech, ale stejne si to myslis...
Muj nazor je takovy: ano, zeny lzou, ale ne vsechny, a urcite to bude min nez 99 procent... navic tyhle priklady, cos napsal.. v zivote si nepamatuju ze bych tohle, nebo nektera z mych kamaradek pouzila...
 Onnea
16.12.2005 06:36:05
Jj jasne ze to je pravda snad jen dodam ze zensky zacnou lhat az po tom co se prijde na to ze lhali hehe 8-)
 smazka crew Muž Kategorie
16.12.2005 01:41:01
Psychologu.
Jsi prvni co me prokoukl.
Smajlík  KamenNaKrku Žena38 Kategorie
16.12.2005 01:09:33
WOW pěkně se to tu rozjelo:o

ALE NEJSMUTNĚJŠÍ NA TOM JE ŽE HOVNOŽROUT+ALIEN MAJ PRAVDU !! :((((

(jak je vidět na nazoru většiny chlapu tady)
jenže ženy si to z podstaty zachovani dustojnosti a hry nemužou a ani nechtej veřejne přiznat(jinak samy to dobře vědi ale přece si pod sebou nebudu podkopavat jamu že..to je blbost) ..a tak se to hold toleruje... (neřikam že 100% žen ale vsadil bych se že min jak 99% to nebude:( .. )
 nnnnn
16.12.2005 00:09:48
Ale reknu vam hosi , Aliene a Hovnozroute, ze s vama dvema bych si fakt jednou chtel sednout a poradne nekde zakalit, tak jak ted sem se uz opravdu dlouho a tak uprimne nezasmal, tohle je vazne cislo jedna na Zpovednici, co jsem kdy cetl.
Smajlík  kubanski Muž32 Kategorie
15.12.2005 23:51:55
projel sem to jen tak zbezne a mam pocit, ze se to opet rozdelilo na 2 tabory - zeny...muzi. Ty prvni maji svuj nazor-lzou. Ti druzi maji svuj nazor..jak prevazne vidim, velice dobrou zkusenost s vyse uvedenym " problemem" . Jelikoz nemam tolik casu, kolik bych potreboval, necham si sva rozhreseni na pozdejsi dobu. Ale muzu s klidnym srdcem rict, ze cokoli napise Hovnozrout ci Alien, napsal bych i ja. Navic po precteni komentaru nekterych radoby dam mam nyni pocit, ze musim na zachod, jen nevim, jestli se jit vysrat nebo vyblit. Omluvte mne.
Smajlík  kubanski Muž32 Kategorie
15.12.2005 23:21:39
140.
Amen.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 23:09:53
Hovnozrout : A ty nebud agresivni :)
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 23:07:31
Silures:Nepleť si pravdu a upřímnost s ubližováním, ponižováním a zneužíváním toho, že tebe city přechází a toho kluka ne..
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 23:02:20
sonam:Mě to nebaví...už se ženám jenom směju.
S ženami jsem nikdy nebojoval..to vy pořád chcete nesmyslně bojovat...
Nemůžu bojovat s někým, komu bych na všech frontách nakopal prdel, aniž bych hnul prstem..to není důstojné a nestojí za to se ani zvednout.
A ve lhaní, ubohosti a sprostotě zase nemám šanci vyhrát a ani nechci, nejsem žena.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 23:00:17
Vylíhla se nám tu další větička do slovníku:)
"No, některé určitě ano, ale..."
Ano, děláme to všechny, přiznávám..ale přece to nemůžu upřímně říct, to bych zradila ženské plemeno i sama sebe:)
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:58:36
LaVey:Sakra, sám víš, že takhle to nefunguje!!!
To by tě ta holka musela kurva milovat navždycky, aby jsi na ni měl takovej vliv, aby brala vážně, co jí říkáš a začala o tom dokonce přemýšlet..natož, aby se stal zázrak a tu kurvu v sobě zabila..
Neblbni a neplácej.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:56:23
mania:Ano, to je klasická naprosto neskutečná premisa ženské "logiky"...
Lžu mu, abych mu neublížila...Ale tím lhaním ubližují ženy nejvíce..A nejhorší na tom je, že to dobře vědí..takže lžou i v této nesmyslné větě, heh...
Navíc, jsou i chlapi, kteří holkám na rovinu řeknou, ať nelžou, že to stejně ví a tím celej vztah ničí a kvůli tomu to skončí...a stejně bude holka lhát až na věky věků..Už se jenom směju.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:53:49
ilustrace:Hele, tyhle debilní kecy o nějakých "zkušenostech" vytasí jenom blbci..takže žádnej div, heh.To, kolik máš za sebou vztahů nemá s tím, jestli víš hodně o ženách, naprosto co dělat, pipko.Když je budeš jenom šoustat jako ovečky, tak jim svým způsobem taky budeš hodně rozumnět..protože budeš vědět, jak jim ostříhat vlnu, aby moc nekvičely..heh.
A když budeš mít hluboké vztahy, tak o nich můžeš vědět hodně, nebo taky hovno..
Člověk, který bude poctivě sledovat a studovat politickou scénu, tak jí bude rozumnět lépe, než většina politiků a nikdy nemusí být v politice...
Jsi blbá, jak vyprstěná rakev, zlato.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:49:18
modrasek:Žena se nechápe, sama netuší, co chce, ani omylem.
Nemůže se chápat nikdo, kdo nepřemýšlí, už z principu, kdoví, na co by žena přišla..heh.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:47:59
Zildjian: A prakticky vzato je to ještě horší..
A nejlepší jsou reakce dámiček..velmi se bavím:)
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:45:15
LaVey:No jo, ale když chceš svoji holčičku navždycky...tak je ti docela na hovno, že od začátku víš, jak to skončí a jaká je...prostě musíš chtít věřit a doufat, že pro tebe a společnou lásku v sobě tu kurvu nakonec navždycky zabije..To je ten základní rozpor, který jsem se naučil neřešit...Vím, jak to dopadne a vím od první chvíle, co je ta holka zač...Ale zároveň musím bejt za každou cenu tak nějak pozitivní a chtít věřit, protože tím pomáhám šanci na zázrak..
A Pleteš se..poslední se vždycky chechtá smrt...Jenom u mě bude nasraná, protože jí kyselina rozežere kosu.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:39:30
Elpablos:Víš, zkus si někdy všimout, jak se ty tvoje kamarádky chovají ke klukům ve vztazích...a zjistíš zajímavou věc..věř mi.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:38:00
shodan:Nesouhlasím.
Ten, kdo si chce hlavně zašukat, musí přistoupit na jejich hru.
Kdo chce jedinou holku a lásku navždycky, tak naopak na tu hru přistoupit nikdy nesmí, jinak se z toho pak posere.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:35:26
Sfinx:Já si kurva vybírám, s kým si podám ruku!
A podání mojí ruky si zasloužilo zatím jenom pár chlapů.Ženský bych nepodal ani kost od ropáka.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:35:06
Aaaa, Alien prisel.... si mel prijit driv, ja sem to tady sam uz pomalu nezvladal :)
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 22:32:47
Hehe...jenže se to týká VŠECH ŽEN a je to jejich denní chleba...a proto jsou reakce takové, jaké jsou.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:31:03
Teda, to je příspěvků. Při tom to je taková mantákovinka, protože každá žena je úplně jiná :-)
 R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
15.12.2005 22:30:43
Bhuhehe...Ta tvoje reakce o zjišťování jejích lží...
Mám lepší, hehe...
To ta moje taky byla pořád nasraná, že jí říkám, že mi lže a ať toho nechá, že to stejně vím..
Milionkrát jsem slyšel, že se to nedá s tím, jak jí nevěřím...heh.
No a po čase pak přiznala, že mi lhala...aby mohla bejt se mnou..:)
No a pak zase po čase a teď na konci už zase jenom slyším "Nikdy jsem ti v ničem nelhala!"
Smích je dobrý.
:)))
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:26:27
Gratuluju, začínáš mi fušovat do řemesla:)
No, ale realita je většinou ještě mnohem horší a krutější, než jak jsi to velmi velmi citlivě a neskutečně slušně o našich svlečnách nastínil...Já jen, aby jsi nebyl takovej optimista, hehe:))
Rozhodně napiš ještě všechno, co máš na jazyku, uložím si to a použiju:)
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
15.12.2005 22:10:33
tak tohle me skvele rozesmalo.. jo, je to pravda, hodne holek takhle lze, ale taky hodne kluku takhle lze. je ale smutne, ze tady se vetsinou obvinuji jenom holky, a kluci jsou ti ublizeni, pritom je to uplne stejne.nemame si co vycitat. ach jo. ale musim se pochlubit: ja rikam vsechno na rovinu, i kdyz to dokaze nekdy ublizit vic, nez mala lez.. nemyslis, ze je nekdy nevedet uplnou pravdu? nekdy ta pravda ublizi vic, nez lez. nekdy je lepsi nic nevedet..
Smajlík  silures Žena18 Kategorie
15.12.2005 20:54:54
heh
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 20:52:59
Hustotka :) V něčem se třeba naše názory liší, ale sranda musí být:) A provokace taky
Smajlík  diSheartEnmeNt Muž30 Kategorie
15.12.2005 19:58:53
KONEČNĚ NÁZOR ZA VŠECHNY PRACHY.......100% SOUHLASÍM S TÍM COS NAPSAL!!!
 kili von prag Muž18 Kategorie
15.12.2005 19:30:20
Unicorn: Ale ti, co tohle prave zazivaji si aspon uvedomi vsechny mozny alternativy. A budou treba vic na tu lez pripraveny. A az (kdyz) zjisti, ze jim lhala, tak to pro ne nebude takova kruta rana.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 19:27:42
To co jsi nám tu napsal, je sice moc hezký, je skvělé, že si uvědomuješ, že to neplatí pro všechny, ale pokud to bylo míněno jako rada pro nás muže, tak jsi zapomněl na jednu důležitou věc : Jak máme předem poznat, na kterou holku to platí a na kterou ne?? A z tohoto důvodu tvoji zpověď nemůžu považovat za radu nebo dokonce návod, ale pouze jako pouhé filosofování o životě brouka...
 Unicorn Muž23 Kategorie
15.12.2005 19:21:14
Onnea: takze A) Proto pisu vetsina a ne vsechny
B) To je zatajovani,o tom sem nemluvil, mluvil sem o lzi
C) Mluvim o lhani ve vztahu, ne ve lhani o byvalym vztahu

a zbytek... pfff, zkus si napsat takhle dlouhou vec, pak napsat 50 odpovedi pro blbky, ktery pisou porad samy kraviny, protoze nejsou schopny to precist cely nebo to pochopit, pridej k tomu nemoc, poradny nervy z toho jak sou blby a pak si zkus neprotirecit ani v jednom z tech pripadu.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 19:15:14
modrasek: fajn, ted mi ale jeste porad, jak poznam, ktera lze a ktera nelze?
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 19:13:53
Žblebuna: TY SI KRAVA!!!! TY SES VAZNE UPLNE VYMLETA A DUTA KRAVA!!!!!!

KURVA RIKAM PRECTI SI TO PORADNE A VSECHNO NEZ SEM ZACNES PSAT TYHLE KRAVINY!!!! SES DESATA KOMU TO DNESKA RIKAM! uz na tebe vazne nemam nervy.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 18:31:28
a jeste neco:
"Na začátek chci uvést, že to neplatí na 100% u každé ženy (možná platí,ale tohle je povinný sem napsat, už tak budu mít na krku plno pitomých odpovědí jako : neházej nás do jednoho pytle. Nejčastěji právě od těch, ke kterým to nejvíce sedí)."
"ten problem postihl vsechny holky jako mor"
Tvrdis jednou tohle, pak zas tohle, protirecis si, kdyz Te nekdo napadne, branis se vulgaritou... Premyslel si uz nad tim, ze to mozna byla Tvoje vina?
Ano, rikas ze nejde o tvuj problem, ale co jako tady resime? Neni to snad zpovednice? Nemyslim si, ze kdyby neslo vylozene (i kdyz ne jen) o Tebe, psal by si tu... podvedome bylo neco spatne, potreboval si poradit...
Pokud holka lze, ma duvod, bud Ti nechce ublizit (coz je ta lepsi varianta, i kdyz netvrdim ze vzdycky spravna), nebo ji za to nestojis...
Nebudu narazet na Tvuj vek, i kdyz si myslim ze ve vztazich vek hraji jednu z hlavnich roli... no, dejme tomu ze randis od takovych 14 let... to je tri roky... takze za ty tri roky si nemohl mit hodne zkusenosti ve vztazich... a pokud si mel, si potom nestaly, coz ale neni tvoje vina, jelikoz si jeste mlady...
Doufam, ze se nerozcilis a nenazves mne picou... kdybys nechtel tohle slyset vubec to tady nepises...
Priznavam, ze taky jsem uz lhala... ne jednou... ale nejsem sama, a taky nejen zeny lzou... jde o to uprimne se snazit to nejak napravit pokud je lez nutna...
Tot muj nazor...
A taky zdilim nazor LaVeye..
 Onnea
15.12.2005 18:04:51
za A) to ze se k tobe chce vratit holka neznamena, ze nema s kym byt... vim z vlastni zkusenosti, i ze zkusenosti jinych holek i chlapu, kteri maji za sebou nejake vztahy, hlavne dlouhodobe, ze obcas ve vztahu neco zaskripe, a clovek proste musi byt chvili sam... nejaka ta pauza je vzdycky dobra, clovek si uvedomi co ma...
za B) je mi lito, pokud mas takovyhle zkusenosti s holkama... ja treba vetsinou pravdu rikam... kdyz nekoho podvedu, nereknu mu to, protoze nejspis mam duvod... clovek se obcas splete, stejne jako jsem psala o par radku vys... lidi delaji chyby, ale vetsina chyb se da napravit... pokud holka sveho kluka podvede, mela by si prede vsim ujasnit, s kym chce byt, jestli to stoji za to...
a za C) je pravda, ze holky o svych byvalych vztazich lzou... nevim proc, ja to nedelam, ale je treba se zamyslit na timto duvodem, protoze nekdy holka o byvalem vztahu nerekne pravdu, protze o nem nechce mluvit VUBEC!
 Onnea
15.12.2005 18:03:50
To vypovídá jen o tom, jaký holky si připouštíš k tělu..
 *Tučňák* Žena36 Kategorie
15.12.2005 17:58:35
To je pravda .. hups
Smajlík  JsemTuVzdyProVas Žena18 Kategorie
15.12.2005 17:56:59
Hovnožrout: Tak se zeptej holky, která dle Tvých měřítek nelže. Píšeš, že takhle se nechovají všechny holky, tak se zeptej toho zbytku. Nebo se ptej i více různých holek, o kterých víš, že mají různé názory. Uvidíš tak jednu a tutéž situaci z různých úhlů a možná Ti to pomůže odhalit souvislosti, které jsi předtím neviděl. Je spousta logicky založených metod, jak poznávat lidi kolem sebe.
 modrasek Žena25 Kategorie
15.12.2005 17:55:42
A pokud máš nějaký problém tak si to vyřid s tou dotyčnou a neurážej tady jiný ne? Ty seš mi ale kus magora.
Smajlík  Žblebuna Žena17 Kategorie
15.12.2005 17:52:35
Ehmmm.pokud jsem dobře četla tak jsi psal že to budeš ignorovat. Tak ignoruj ne?:-)
Smajlík  Žblebuna Žena17 Kategorie
15.12.2005 17:41:56
Žblebuna: a nerikej co mi bych mel nebo nemel napsat. Napsal sem, ze se to tyka hodne holek, protoze sem to chtel napsat a protoze to je pravda.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 17:40:50
Jo a jsem ráda že tu jsou taky kluci, který na to maj svůj názor:-)
Smajlík  Žblebuna Žena17 Kategorie
15.12.2005 17:38:24
Žblebuna: S tebou je to marny... precti si to laskave vsechno,a pak sem pis rozumy,jo? Na vsechny tvoje narazky sem tu uz nekolikrat odpovidal a nejaky z nich sou dokonce zodpovezeny primo ve zpovedi. Tady je zas videt, jak pozorne si lidi ctou to se tu pise.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 17:33:05
všetci klameme........to by tu inak bola pekná nuda.........
a to nie je len o klamstve.........
veľa vecí robíme a hovoríme len preto,že to tomu druhému urobí radosť,alebo naopak,lepšie sa s danou situáciou vyrovná.
 sonam Žena31 Kategorie
15.12.2005 17:31:23
AA tady je jeden zhrzený kluk.To je ta chlapská ješitnost. Holt jste asi narazili fakt na svině...to je smůla. Měl bys napsat žes tohle slyšel od určitý holky a ne že to řiká hodně holek (a pak:ale ne všechny). Nechápu vás. Jo a hovnozroute názor že o rok mladší holka má mnohem mín zkuseností je trapnej. A to hodně:-)
Smajlík  Žblebuna Žena17 Kategorie
15.12.2005 17:27:53
sonam: tim, ze lzou, to je prece jasny :))))
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 17:26:55
tieto vojny medzi ženami a mužmi,keby trvali aj 100 rokov,nikdy nás neprestanú baviť,čím to je?
 sonam Žena31 Kategorie
15.12.2005 17:24:17
NMo..některé určitě anom,ale já říkám pravdu,i když tvrdou..myslím,že když jsem s klukem,kterýho mám ráda,tak mu nepotřebuju lhát..Jinak pěkný den,paneVševědoucí :)
Smajlík  kollacek15 Žena15 Kategorie
15.12.2005 17:22:21
Kostěj Nesmrtelný: ja chapu co tim myslis a muzu ti rict, ze se Alien myli jenom v jedny veci, a to v ty, ze sou takovy vsechny. Jinak tohle nebyl utok na zensky, jak by ses docet, kdybys ti precet cely.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 17:20:44
LaVey: stale si stojim za tim ze si to nepochopil. Protoze tohle neni muj problem. To mozna a asi ja nevedu, ja chci vzdycky slyset Ano nebo Ne, ale ve vztahu sem to nebral jakö lzi, ale jako vseobecnej problem, kterej postihl vsechny holky jako mor, a se kterym se proste musi zit. Timpadem sem s timhle pocital a rozhodl sem se, ze ji jinak budu verit. A jak muzu odhalit ostatni lzi, dokud se sama neprokecne? To prece nejde.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 17:17:54
Hovnivále, teda vlastně hovnožroute:
Dočetl jsem tuhle debatu v rozhřešeních asi tak do třetiny. Nejsi ten samej člověk, co psal po rozchodu do zpovědi "Aliene, potřebuju tě..."?
Docela je to poznat, čéče, nějak Alienovatíš.
Smajlík  Kostěj Nesmrtelný Muž22 Kategorie
15.12.2005 17:15:02
Hovnozroute,
ja to pochopil jak je to napsane. Do pozadi nevidim.

Abych zustal u te sachove metafory - problemem velkeho poctu sachistu je to, ze prohravaji. Coz je pravda, ale stejne tam zustane dost sachistu, kteri vyhravaji. Casem prijdes na to, PROC jsi ted prohral a taky na to, jak hrat abys vyhral. Protoze nic neni nahoda - jak si vztah ridis, takovy vztah mas.

Nechci ti psat ze cela tato zpoved je o nicem, protoze neni. Muzum se stava, ze narazi na zenu takoveho chovani jak popisujes. Stejne jako se sachistum stava, ze prohraji. Ale probuh ten zapas zavisi od tvych tahu. Co tim konkretne myslim?

Pokud ti holka lze, mas na tom taky podil. Ona to dela protoze to funguje. Kdybys ji po prvni lzi tvrde vratil na spravnou cestu, vickrat by to nedelala. Kolikrat jsi byl spokojen s odpovedi 'mozna' protoze to byo lepsi nez 'ne'? Prestan akceptovat lzi a holka prestane lhat. Misto psani 'fnuky fnuk-knoury knour' se zkus konstruktivne zamyslet nad tim, co muzes v budoucnu udelat abys mel lepsi vztah.
 LaVey Muž23 Kategorie
15.12.2005 17:10:07
Hovnozrout: Ještě že já Ti nenadávám, viď? :-) Víš, možná kdybys to dal do Vzkazů nebo do Diskuzí, bylo by to jasnější. Jako zpověď to vyznívá poněkud zavádějícně, spíš jako ten mindrák. Uznávám, že můžeme mít odlišný názory, o tom žádná. Spíš se mi zdá, že takhle chlapům moc nepomůžeš.

mania: Viz profil, nebudu tu spamovat zpověď.
 L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
15.12.2005 17:02:30
L-u-c-y-i-n-k-a: melo to bejt pouceni pro chlapy. Ale bohuzel to tak nemohlo zustat, protoze zensky kterych se to tyka se musi ospravedlnit tim, ze mi nadavaji, vis?
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 17:01:33
to všetko je síce pekné,ale ktorý chlap občas nehovorí len to,čo chce jeho polovička počuť?Čiže,občas jej natára tie trápne žvásty,ako ju miluje viac než celý svet,že to tak bude navždy.....že ju síce teraz posiela k vode,ale ktovie,možno sa to zmení.......bla bla bla
čiže aj chlap sa vie vykrúcať a nevie povedať pravdu narovinu,v tomto smere si ženy a muži nezostávajú nič dlžní..........
 sonam Žena31 Kategorie
15.12.2005 17:01:26
L-u-c-y-i-n-k-a:

no, jo, no... 16leta, naivni, blba... a mysli si, ze ma argumenty pro sve nazory...
 mania Žena Kategorie
15.12.2005 17:00:15
Hovnozrout: Hele pane, laskavě na mě neřvěte, ano? Proč to sem teda vkládáš? Jako poučení pro chlapy, nebo jako výčitku ženám?
 L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
15.12.2005 16:59:54
ilustrace: byl sem klidnej... byl, ale ted toho mam vazne dost. podivej se na ostatni.... to druhy je taky pravda,a napsal sem, ze ne VZDYCKY, tak proc to zavrhujes? Ja znam dost holek, u kterych to tak je.
A co se tyce vztahu, zazil sem tyhle veci na vlastni kuzi a vzdycky sem byl pro kamarady i kamaradky soukroma zpovednice a poskytoval sem jim reseni problemu ve vztazich. Vzdycky. Takze sem se setkal uz s hodne takovyma pripadama.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:56:26
to modrasek:

primo zen??? a ty ti snad narovinu odpovi??..
ano, vyjimky ti odpovi a mozna to bude i pravda... ale takovych je po certech malo...
zensky neodpovidaji uprimne, jelikoz si mysli, ze by to onomu klukovi mohlo ublizit...
 mania Žena Kategorie
15.12.2005 16:56:17
Hovnožrout: ty seš kus blba. To nebyla narážka na nick, tele. To byla narážka na věk a tvoje uvažování (ty to přísloví neznáš?) dozajista za sebou máš ve svých 17ti letech tolika vztahů, že můžeš tohle napsat, že áno. Nic proti, napsala jsem ti svůj názor, s prvním souhlasim, s druhým ne...s nickem to nemá nic společnýho, tak se uklidni.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
15.12.2005 16:56:15
L-u-c-y-i-n-k-a: JEZIS TY SES BLBAAAAAAAAA!!!!!!!! RIKAM ZE NEJDE O MUJ PROBLEM ALE NAPSAL SEM TO OBECNE KURVA! TO JE TO TAK NEPOCHOPITELNY, ZE PORAD MUSI NEKDO PSAT OPAK??? KOLIKRAT TO SEM JESTE BUDU MUSET NAPSAT ABYS TO POBRALA?
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:54:26
modrasek: myslis ze kdyz holka tomu chlapovi rekne lez a on se ji zepta znova, tak ona se prizna a vyklopi pravdu? Zamysli se nad tim....
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:54:14
Hovnozrout: Já se do hlavy kopnout nenechám. Pokud Ti jde o vyřizování osobních účtů, bylo by lepší si je řešit někde v soukromí. Takhle nedosáhneš vůbec ničeho.
 L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
15.12.2005 16:52:39
mania: ty muj taky... :)

jo,snad se uvidime.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:52:24
Proč tolik kluků vymýšlí "slovníky" ženské mluvy pro ostatní kluky, když nejlepší je zeptat se přímo žen? Těžko může muž pochopit ženu líp než žena.

Chlapi, co si myslíte, že jednání žen je nepochopitelné, ptejte se přímo žen. Ptejte se konkrétních žen na konkrétní věci.
 modrasek Žena25 Kategorie
15.12.2005 16:51:07
Ale jo, obecně vzato je to pravda.
 Zildjian Muž41 Kategorie
15.12.2005 16:49:29
L-u-c-y-i-n-k-a: Vis, prave to s tema holkama, u kterych me to tak depta probiram, tady na zpovednici. A jestli mi napises taky neco s mindrakem, tak te kopnu do hlavy, protoze uz sem tu asi 5x napsal, ze o to vubec nejde.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:49:26
chlape jeden zatracenej :)...
kdybych te neznala, tak bych te nejspis priradila do skupiny mladych blbcu, kteri si mysli, ze prosli tim nejhorsim a ze zensky jsou svine, ktere neumi rict nic narovinu...


na druhou stranu... VETSINA zenskych jsou opravdu svine.... viz caste otazky/odpovedi ve tvem prispevku..

mas muj obdiv, ze sis tu masli jeste nehodil..

pristi tyden se potkame na pivu... ozvu se ti ...
 mania Žena Kategorie
15.12.2005 16:46:11
"Na začátek chci uvést, že to neplatí na 100% u každé ženy (možná platí,ale tohle je povinný sem napsat, už tak budu mít na krku plno pitomých odpovědí...)"

To opravdu není nejlepší způsob, jak se vyhnout konfliktům. Co se týče toho mávání pěstičkama na nesprávných místech - proč to sem teda vkládáš? Abys pomohl chudákům chlapům, co to nevěděj? Abys urážel ženy? Proč to neprobereš s tou holkou, jejíž chování Tě takhle deptá? Proč to cpeš sem, když nechceš vyvolávat konflikty?
 L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
15.12.2005 16:42:40
Andie: no vidis, ani to nebolelo.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:41:37
No, tak já zcela upřímně a sebekriticky uznávám, že máš pravdu a že mně tvuj příspěvek pobavil. Ale zas taková svině nejsem :-D
Smajlík  Andie
15.12.2005 16:40:29
Hovnozrout- Lolec:)))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))
Smajlík  Acnelka-L Žena33 Kategorie
15.12.2005 16:40:02
kukucnevinny: dalsi.... kolika lidem TU KURVA BUDU VYSVETLOVAT ZE SEM NEPSAL O MYM PROBLEMU?! tohle je problem velkyho mnozstvi chlapu, nemelo to nikoho popudit, cemuz sem se snazil zezacatku vyhnout a rozhodne se nejednalo o muj mindrak, coz sem asi tak 5x napsal.
TAKZE SI TO LASKAVE CELY PRECTI, NEZ ZACNES PSAT PICOVINY!
takovy mam fakt nejradsi...
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:37:50
Acnelka-L: promin,ale o tolik starsi abys mohla machrovat a delat ze me smrada zase nejsi. Je dost mozny a dokonce i pravdepodobny, ze sem toho prozil a prosel daleko vic nez ty.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:36:24
Teda, to je ale blbost...Promin, ale nemas trosku mindraky?
Smajlík  kukucnevinny
15.12.2005 16:35:42
LaVey: vzal si to presne tak,jak sem nechtel aby to nekdo vzal. Tohle nemelo bejt reseni myho komplexu nebo problemu, tohle sem myslel naprosto obecne. A jestli chces odpoved na tu otazku jestli sem sem s ni chtel bejt do konce zivota a vzit si ji, tak odpoved je : ANO CHTEL!

a to tady kurva nema co delat!
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:34:58
Všechno je pravda... Fakt je to tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 antiflag Muž19 Kategorie
15.12.2005 16:32:07
L-u-c-y-i-n-k-a: co tady kecas? Sakra holka, ty ses mimo... ty tady mavas "pestickama" . proc sem asi napsal na zacatek ty blbosti? abych se vyhnul konfliktu, na jehoz zapocati ses taky podilela, takze kdo z nas dvou se tu snazi utocit? Ja ne...
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:31:16
Holkamagor: tobě tak akorát NASRAT A ROZMAZAT!!!
Smajlík  kuwa to je zima Muž22 Kategorie
15.12.2005 16:30:40
Už při přečtení nadpisu, tvého nicku a věku sem věděla, že se hodně pobavím a zasměju:)))))))
 Acnelka-L Žena33 Kategorie
15.12.2005 16:28:58
Já si myslím, že muž si ani nic myslet nemůže :-)
 Holkamagor
15.12.2005 16:26:45
Já vůbec nepřemýšlím nad frázemi žen, které si tu napsal. Ať už říká dívka, se kterou chodím, co chce, snažím se jí pochopit, ona mě také a máme krásné vztah. Ono když se moc přemýšlí, tak se pak moc všechno pitvá a ten vztah se začíná bortit :_(
 R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
15.12.2005 16:24:23
jj je to pravda jak je videt temeř všichni chlapy to tady potvrdili i ja mam stejnou zkušenost... prsote lžete jak jen to jde:(( neřikam že všechny ale zatim sem na takovou kterou by vyše uvedenej popis nevystihoval nenarazil :( jo a ty co tady nadavaj že to tak neni tak bud spadaj do toho minima co sem nikdy nepotkal(což se mi fakt nezda:/) nebo normalne zase lžou což je uvedeno ve zpovědi tak nijak nevybočujou dale z řady že....
 nnnnn
15.12.2005 16:23:42
jestli to teda dobre chapu, tak vsechno, co holka rekne je lez ... a vzdy ma nekde nejakou bokuvku
 NewStart Žena23 Kategorie
15.12.2005 16:23:14
Hovnozroute,
zkus se nekdy podivat do sachoveho klubu. Rozdil mezi zkusenym hracem a novackem je ten, ze novacek hra dle situace. Ostrileny sachista ma dopredu namyslene tahy, a cim lepsi sachista tim vic dopredu to ma premyslene. A nema v hlave jen ty situace ktere vedou k jeho vitezstvi, ale i ty ostatni. Zkuseny hrac ma nadhled.

Jak tak ctu, jsi mlady hrac a proto te prekvapuje moznost, ze holka lze. Az budes mit za sebou vic vztahu, budes mit nadhled taky - budes zkusenejsi, opatrnejsi a predvidavejsi. Tu situaci, v ktere se placas ted, ber jako dulezitou lekci v skole zivota. Zeptej se sam sebe - chtel sis tu holku vzit za zenu a zit s ni do konce zivota? Tipuju ze ne. No vidis, lepsi kdyz ti zivot da takovou lekci s ne-az-tak-dulezitou holkou. Predstav si, ze bys tohle zjistil ve 30ti od zenske s kterou bys chtel vazne zit, mit dum, deti a psa.


So always look on the bright side of death,
Just before you draw your terminal breath,
Life's a piece of shit,
When you look at it,
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show,
Keep 'em laughing as you go.
Just remember that the last laugh is on you.
/Monty Python - Life of Brian/
 LaVey Muž23 Kategorie
15.12.2005 16:21:39
prawda bohuzel....... nastesti ne wzdycky...
 Wirus
15.12.2005 16:15:42
musim se taky pridat..
zatim sem ve vztahu taky nepoznal zadnou fajn holku.. vetsinou do mesice skoncil vztah..
nektere se priznaly, ze se mnou chodily treba jen kvuli tomu, ze se vsadily s kamoskou o to ktera me driv sbali :( zbytek byl pekne namyslenej :(
ale.. rekl bych spis, ze bud sem hledal ve spatnejch radach nebo mam jen proste smulu..
na druhou stranu mam dve mooooc fajn kamosky a ty me naplnuji takovym sladkym pocitem, ze fajn holky existujou, ze nekde tady v tom kousicku vesmiru existuje nejaka osamela dusicka cekajici na to same..
uz jen, ze s tou kamoskou sem.. at uz kdekoli.. me silene dava.. a sem hrozne rad za to, jaka je..
proto nejsem jako ostatni .. ja nad zenami,holkami nebo slecnami nezanevrel..
sme kazdej trosku jinej, ale uz jen ta odlisnost je lakava ne?
vzdyt co by to bylo za zivot kdyby sme byli vsichni stejni )
Smajlík  Elpablos Muž Kategorie
15.12.2005 16:15:25
ja tam jaksi nezapadam :(
Smajlík  srameckuvandilek Žena27 Kategorie
15.12.2005 16:13:52
Ještě že jsi hned na začátek napsal, že takové nejsme všechny. Třeba všechny moje kamarádky jsou dokonale upřímný. Ti jejich ještě modlí, aby ta pravda nebyla tak krutá. Ještě něco, zlato. Dívej se trochu kolem sebe, všimneš si, že něco podobnýho dělají i chlapi, akorát kolem toho ženský nedělaj takovej bugr. A pokud si toho nevšimneš, zkus se podle téhle příručky na dekódování ženského vyjadřování začít chovat. Nejspíš Ti to stejně bude k ničemu, ale aspoň na to přijdeš sám. A příště kolem sebe nemávej pěstičkama na místech, kde je Ti to k ničemu.
Smajlík  L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
15.12.2005 16:10:13
Je to tak. Holt musíš přistoupit na jejich hru.
Smajlík  shodan Muž Kategorie
15.12.2005 16:09:58
jeee, Hovnival,
jakou encyklopedii si listoval ,zes me tak hezky oslovil osle?
Smajlík  AnnaKarenina Žena25 Kategorie
15.12.2005 16:07:45
AnnaKourenina : .... zbytecny na tebe plytvat casem. Pica ses a picou zustanes...
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:06:40
L-u-c-y-i-n-k-a: v podstate sem rek, ze kdyz se vam do neceho nechce, tak nejste schopny rict pravdu, kterej by vas kluk bez problemu akceptoval, pokud neni debil.To byla prvni cast.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:05:45
Hovnival
co ja muzu za to ze ty mas problemy s vetry?
Smajlík  AnnaKarenina Žena25 Kategorie
15.12.2005 16:04:53
AnnaKarenina: ROFL :-))

Hovnozrout: OK. Takže jsi nám v podstatě řekl, že když se chce člověk z něčeho vykroutit, zalže. Objevné.
Smajlík  L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
15.12.2005 16:04:28
AnnaKarenina: prestanes bejt uz tak vtipna? uz me z tech kreci po tvych uzasnych prispevcich boli bricho. kravo.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:03:10
ilustrace: jeheheee, dalsi ohromne vtipna narazka na muj nick, vid? doufam ze se bavis. nechapu proc se úri kazdy zpovedi najde par idiotu, ktery nemaj na praci nic dulezitejsiho, nez kritizovat muj nick. takze si vyliz oboci.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:03:07
ale Hovnival, co to tu placas o veku.
tvuj rocni bracha toho poznal vic nez vy pubertaci.
Smajlík  AnnaKarenina Žena25 Kategorie
15.12.2005 16:02:25
? No tak hlavne, ze si nam zenam porozumel, ze? Kdyz myslis.
 zuza04 Žena38 Kategorie
15.12.2005 16:01:07
Výkřik do tmy: ta hlaska byla reakce na jeji narazku na muj vek. myslim ze je uzasny bejt kritizovanej kvuli veku od nekoho,kde je mladsi ne?
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 16:00:32
Sežral si v 17ti Šalamounovo hovínko?

(S tím prvním bych souhlasila, to tak daleko od pravdy neni. Ale ty druhý věty - promiň, ale je to hovadina).
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
15.12.2005 15:59:24
No vidíš, věřím tomu, že takových holek je spousta, ale na druhou stranu ty, co jsou opravdu upřímné, tak na ty se kluci často vykašlou...taky ne všichni, to je jasný...prostě kluci i holky-každý má něco, akorát ty slušné holky mají smůlu, že nepotkají slušného kluka a naopak :)
Smajlík  Sherlock Žena20 Kategorie
15.12.2005 15:59:20
"nemyslim si ze v 16 bys byla schopna pochopit, co vsechno sem zazil a s cim vsim se se setkal." -skvělá hláška vod sedmnáctiletýho
Smajlík  Výkřik do tmy Muž20 Kategorie
15.12.2005 15:59:08
hehe docela souhlas ale tohle by se dalo napsat i o druhý straně ... prostě tohle neřešte .. kdyby vše bylo až moc jednoduchý tak vo čem by ten svět byl !!!!!!!!!!!!!:))
to b byla přišerná nuda :))

prostě holčiny nejsme o nic lepší takže tohle co napsal hovnivál sice akceptujte ale nurážejte se :))) jak už jem psal jsme na tom podobně :))


jinak líbil se mi jeden citát :


chlap může poznat všechny ženy a nevyzná se ani v jedné
žena může poznat jen jednoho chlapa a vyzná se ve všech

na tom něco je .. vy jste šíleně složitá stvoření :)))
ale bez vás by to tu nebylo ono :)))
Smajlík  Abraham
15.12.2005 15:57:55
Mr Sally: "damy" neprominou, damy te sezerou zaziva
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:57:02
Já myslím, že Hovnozrout mluví celkem pravdivě, tedy co se vztahů týče..
Smajlík  *pulp* Muž31 Kategorie
15.12.2005 15:56:26
Dámy prominou, ale víš jaký je rozdíl ehm.... mezi erotickou pracovnicí začínající na písmeno K a erotickou pracovnicí zerotěnou ? Ta první poslouží všem a ta druhá všem jen tobě ne.
 Mr Sally
15.12.2005 15:55:42
podejme si s muzi ruce:)
Smajlík  Sfinx Žena18 Kategorie
15.12.2005 15:55:34
AnnaKarenina: vyser si jachtu
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:54:58
kachnitruksi: to je proste absurdni, ja tu mluvil o tom, jak lzete kdyz se jedna o vztah, to ze me nasraly reakce zenskych, ktery nebyly schopny prekousnout pravdu je uz jina vec.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:54:16
Hovnival
ty nedonosena mandelinko citronova!
Smajlík  AnnaKarenina Žena25 Kategorie
15.12.2005 15:53:30
L-u-c-y-i-n-k-a: samozrejme zalezi na situaci. Tohle plati nejvic v pripade, kdy se snazite z neceho vykroutit.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:52:46
Hovnozrout: Ty děláš to samé, nemáš mi co vyčítat.
Smajlík  kachnitruksi Žena Kategorie
15.12.2005 15:52:07
TO ALL: vazne se vam divim ze se tomu nedokazete zasmat nebo na to nereagovat pokud vam to neprijde vtipny. Radsi se budete vsichni hadat... to je fakt napln dne!
 prooser Muž23 Kategorie
15.12.2005 15:51:53
AnnaKarenina: zato tvoje inteligence se prave projevila jako velice vysoka. kdybys nebyla blba a precetla si to poradne a pochopila to, tak bys drzela zobak a nepsala sem urazky. Ty ses ta prava, co bude povidat neco o inteligenci.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:51:39
Hovnival
aha, ty uz se nemuzes dockat, tak timto zpusobem zabijis cas nez bude vecernicek ze?
nebo hadam ze bys nebyl prebalenej? hm.
 AnnaKarenina Žena25 Kategorie
15.12.2005 15:51:26
No né, mě zajímá, co na to říkáš Ty. Já totiž říkám ne, když myslím ne, a ano, když myslím ano. Což mi stejně neuvěříš, ale to mě zase tak netrápí, stačí, že to vědí ti, kterých se to týká. Podle té tvé teorie bychom vlastně pořád měly na mysli ano, což je blbost.
Smajlík  L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
15.12.2005 15:49:54
kachnitruksi: ano, hledani nedostatku v textu je vase dalsi zbran, kdyz uz dojdou argumenty, tak se snazite potopit lidi jinym zpusobem. Tim co sem napsal sem chtel predejit tomu, co se tu prave deje.Jenze to ted nepochopis, protoze touzis po tom me tu prede vsema strasne shodit a potopit.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:49:10
gj :D all right :p
Smajlík  N3CR0S Muž18 Kategorie
15.12.2005 15:48:38
Třeba je to pravda,třeba ne,to nemohu posoudit(většinu žen na světě neznám,znám jich z okolí jenom tak kolem 30),alepřece by ste bez nás vy chlapi,nemohli být,že?
Si to představte svět bez holek.
Já si teda svět bez kluků představit neumím.
 Ojojoj
15.12.2005 15:47:36
Hovnival
chces lez?
no proc ne:
jsi velice chytry chlapec s omracujici inteligenci.
musim si koupit brejle.
(KOKOTE)
 AnnaKarenina Žena25 Kategorie
15.12.2005 15:47:27
L-u-c-y-i-n-k-a: ¨a proc se ptas me? ja to v zivote nepouzil, to vy ste v tom zbehly. Takze se zeptej nejaky jiny zensky tady, ty to budou vedet. mezi sebou si snad nelzete,ne?
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:47:07
možná platí,ale tohle je povinný sem napsat, už tak budu mít na krku plno pitomých odpovědí jako : neházej nás do jednoho pytle...1)

před závorku uvedu odpověď a do závorky hodim pravdu) :

opravdu to neplatí pro všechny:))))))))) jak jsem si nmohla myslet, že jo???:)
 kof of lolča Žena70 Kategorie
15.12.2005 15:46:02
Hovnozrout: Ano, nejsem schopna pochopit to, že by chování žen, který jsi zde popsal seděl na 40ti letý dámy ve středním věku.
Tvoje tvrzení: 'Už se těšim na podrážděné reakce našich milujících, pravdomluvných, věrných a stálých protějšků, které ví co chtějí. A budu ty reakce pravděpodobně ignorovat a půjdou jednim okem dovnitř a druhym ven.'
Tvoje jednání za pár minut: 'tak tu nekecej takovy picoviny, ze chlapi lzou!'
Smajlík  kachnitruksi Žena Kategorie
15.12.2005 15:45:19
kuwa to je zima: presne tak. to sem tam taky napsal. Presne tak sem to myslel. ty, kterych se to netyka nebudou psat urazky,ani podobny veci.A uvidis jak malo jich bude. I kdyz, po precteni tohohle rozhreseni jich mozna par pribude.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:45:18
je to pekne napsany :o)
 prooser Muž23 Kategorie
15.12.2005 15:45:09
Tak to mě rozesmálo. :-))) Můžu se na něco zeptat? Co mám teda říct, když myslím ne? Mám říct ano? Nebo ne? Když ne je ano...? :-D
Smajlík  L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
15.12.2005 15:44:18
taky jsem občas lhal ve vztahu, ale nikdy to nebylo kvůli jiný.. jenže vy holky kecáte snad ve všem.., tedy až na těch pár férovejch, jestli teda jsou.., zatim jsem na žádnou nenarazil..
Smajlík  *pulp* Muž31 Kategorie
15.12.2005 15:43:53
Hovnozrout má pravdu-navíc napsal že se to netýká všech, tak co stresujete............to je tak vždycky-POTREFENÁ HUSA...........
 kuwa to je zima Muž22 Kategorie
15.12.2005 15:43:12
AnnaKarenina: Aaaa, dalsi adeptka. nemas jak jinak se ospravedlnit, nez mi nadavat? No prosim , posluz si. A az z tebe vypadne zase nejaka ta lez, tak ji sem prihod, at ji muzu prelozit pro ty chudaky, ktery to jeste nenapadlo,jo? dekuju.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:43:07
děkuji...mé dojnice se už dávno utopily:))
Smajlík  kof of lolča Žena70 Kategorie
15.12.2005 15:41:30
kof of lolča: chcipni kravo. jedinej kdo si mysli ze je tu dokonalej ses ty, protoze nedokazes priznat, ze si stejna svine jako ty o kterych pisu.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:41:28
Hovnival
takovou kravinu dokazes vymyslet jenom ty ze.
 AnnaKarenina Žena25 Kategorie
15.12.2005 15:39:38
ooo vy jste tak dokonalí...není vám z vás samotných špatně???
Smajlík  kof of lolča Žena70 Kategorie
15.12.2005 15:39:27
kof of lolča: Jo? Nepis sem takovy kraviny,jo? Kdyz sem byl se svoji ted uz byvalou, tak sem ji nelhal, nikdy. Veril sem ji, ze mi taky nelze, veril sem ji ve vsem. Mel sem podezreni na vsechny mozny veci, spoustu okolnosti tomu naznacovalo a ja ji presto vsechno veril. Ted , kdyz s ni nejsem, si uz nedava tolik bacha a ja postupne odhaluju lzi, ktery sem ji sezral behem vztahu. A to jenom proto, ze hrala jak je strasne spatna z toho, ze ji neverim. Tak proto sem ji veril. A to byla obrovska chyba.
Dneska mi od ni prisel mail. predtim sem ji obvinil ze lzi. sem si naprosto jistej, ze lhala, mam pro to dukazy. a presto mi klidne dal lze, ze to tak neni....

tak tu nekecej takovy picoviny, ze chlapi lzou!

Tahle zpoved neni nic osobniho, tak me neser. A tohle sem uved jenom jako priklad, nechci aby se to zvrtlo k tomu, ze mi zacnete psat, jak sem kvuli byvalymu vztahu zaujatej proti zenskejm. Mor na te.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:37:13
holky tu budou stejně zatloukat.. nedokážu si totiž představit situaci, kdy by to nějaká přiznala :)))
Smajlík  *pulp* Muž31 Kategorie
15.12.2005 15:34:34
kachnitruksi : a nejde o to jestli má za sebou tolik vztahů......protože todle říká-a dělá 90% holek!!!
 kuwa to je zima Muž22 Kategorie
15.12.2005 15:34:12
chlap se kouká do očí..a ať řekne co řekne...stejně lže...
 kof of lolča Žena70 Kategorie
15.12.2005 15:34:01
A proč se ke mě chceš vrátit?.............Protože sem si uvědomila, že miluju tebe.
(tak tohle vám řeknu naprosto přesně. Nechtěla vás, byla s nim a on se na ní vysral. A protože jí poslal k vodě, tak se chce vrátit k vám, svojí "záloze".

myslim že tohle znám až moc dobře....
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
15.12.2005 15:33:27
To je zase kravina...
Smajlík  rajska Žena39 Kategorie
15.12.2005 15:32:45
bych řek, že si to docela vystih.. většinu znám taky..
 *pulp* Muž31 Kategorie
15.12.2005 15:32:13
přesně si to řekl:) se vším souhlasím...
 loeX
15.12.2005 15:31:11
kachnitruksi: nemyslim si ze v 16 bys byla schopna pochopit, co vsechno sem zazil a s cim vsim se se setkal.
 H-zrout Muž Kategorie
15.12.2005 15:30:00
Nemyslim si, že bys měl v 17ti za sebou tolik vztahů, abys mohl rozdávat moudra, jak co ženy myslí.
Odpověď 'asi ne' je jemná forma pro NE.
Smajlík  kachnitruksi Žena Kategorie
15.12.2005 15:29:34
KONEČNĚ NÁZOR ZA VŠECHNY PRACHY.......100% SOUHLASÍM S TÍM COS NAPSAL!!!
Smajlík  kuwa to je zima Muž22 Kategorie

Slevové kódy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist