Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Profil návštěvníka
MožnáNesmrtelný
...všude samé ufňukané děvky, hospodští mudrlanti a dementi s patentem na rozum...

Index důvěry:
64

Má k rozdělení:

8

5

Pohlaví: muž
Věk: 19
Ve zpovědnici působí od: 17.12.2017 12:43:37
Číslo profilu: 102279
Naposledy se přihlásil: 15.05.2021 19:35:39
Poslední rozhřešení dal: 11.04.2021 23:34:44
Doteď napsal rozhřešení: 7496
Bodování aktivity: 0 bodů
Počet návštěv tohoto profilu: 94923
E-mail:
Oblíbené WWW: Jediný pravý politický směr je neokryptoanarchozpovědnicismus.
Vstupní dotazník:   zobraz
Osobní statistiky:   zobraz
Vztahy na Zpovědnici:   zobraz
Smajlíci:   zobraz
Miluje: alien-nepřítel státu
Nenávidí:
Obdivuje: Memphis *je vůl*
V.I.P.
Moderátor
Člen klubu Zpovědnice
Stálý návštěvník
Registrovaný návštěvník

Přidej se k nám!!
KLUB
ZPOVĚDNICE



Osobní návštěvní kniha Starší záznamy v knizeNovější záznamy v knize
14.02.2021 03:19:12
Mára-Lucky777:
Mozna Nesmrtelny- vyjadruji se, aby to pochopili vsichni nebo se mam snad vyjadrovat jako pan zeman ci kalousek? To, ze pouzivam ostrejsi vyrazy nemusi nutne znamenat, ze jsem nastvany. Cestina je proste rozmanity jazyk ;)

Cagobello !
14.02.2021 00:55:58
MožnáNesmrtelný:
Žena v nesnázích:

Já si to tak úplně nemyslím v případě, že si člověk zachová zdravou dávku skepse, jenom mi přijde, že víra v mluvící hořící keře, posmrtný život a typa, kterého dva tisíce let zpátky někdo přibil na kříž schopnost skepse velice (podtrhuji to velice) nabourává. Mám to z první ruky, protože vím, jak sem jako věřící přemýšlel, jak sem o světě uvažoval a že se ve mě tvořilo něco, o čem se nepochybuje. A to je pak problém, umí se to zacyklit a člověk do toho může velice nakrásno spadnout - pak tady plácá srajdy viz uživatel Positive plus a jiní. Nepochybuji, že je víra nástroj, který se dá uchopit správně, ale podle mě přivádí na veliké intelektuální zcestí. Rozhodnutí nechávám na Tobě
13.02.2021 15:11:55
Žena v nesnázích (shnila.brambora@seznam.cz):
Ahoj krásný člověče, čtu tady tvůj příspěvek o náboženství a sama, jakožto věřící člověk, souhlasím, že přehnaná víra ve stylu "budu věřit tak moc, že se mi na rukou udělají stigmata a umřu nedotčená, protože mi stačí, že mě miluje Ježíš" je opravdu přehnaný fanatismus, asi bych to nenazvala duševní chorobou, možná by se na to dalo nahlížet jako na okultismus, ale to je dost silné slovo, každopádně to podle mě není správně. Ptáš se, kde věřící berou tu jistotu, no, já to mám tak, že se mi spíš líbí věřit a říkám si, že jsem jen člověk, který není dokonalý a je normální mít v sobě nějaké pochyby a nezodpovězené otázky. Nerada si připouštím, upřímně asi ze strachu z toho ničeho, co by nás mohlo po smrti čekat, že tohle je vše a nic vyššího nad tím není. Že nás nic víc nečeká, že po smrti nebude nic. Ale bylo by pošetilé na tomhle lpět, proto si myslím, že nejlepší je si to tu užívat, abych pak nemusela ničeho litovat. Tíhnu tímto trochu k optimistickému nihilismu a vlastně mi tento pohled přijde dost osvobozující a pomáhá mi se na náboženství koukat s větším nadhledem a nebrat sebe, nic okolo, ani Boha tak vážně. Určitě mě má rád a to i přes to, že si jím nejsem stoprocentně jistá, však on je Bůh, on už viděl horší věci a bylo by dost neupřímné něco ostatním i sobě nalhávat. Jinak co se týče víry obecně, považuju za hodně důležité věřit hlavně taky v sebe samotnou. Ale to bych se zas moc rozkecala a zahltila ti to tu, toho tě ušetřím. Jen jsem ti chtěla říct, že ne každej věřící musí být nutně duševně nemocný fanatik. Ale úplně tě chápu, že to tak vidíš, vždyť církev se mnohdy chová tak, že se tento názor člověku přímo nabízí.
11.02.2021 00:33:25
MožnáNesmrtelný:
Růžová bota:

Feminismus se snaží o zrovnoprávnění žen vůči mužům, nikoliv o zrovnoprávnění pohlaví. Takže ano, v kontextu Česka se nepovažuji za feministu.
11.02.2021 00:29:53
MožnáNesmrtelný:
Růžová bota:

"Tato nerovnost dle feministické teorie vzniká v důsledku -patriarchálního- uspořádání společnosti založeného na genderových stereotypech a rolích." - Wikipedie
10.02.2021 22:15:35
růžová bota:
Když řekneš, že ti v Česku připadá feminismus jako přežitek, říkáš, že bychom se měli vrátit k sexismu? Feminismus znamená rovnoprávnost mezi mužem a ženou (i když dnes se feminismus zabývá už i širšími otázkami jako je LGBT+ apod.).

Jen chci říct, že asi zaměňuješ pojem feminismus s pojmem feministický aktivismus. Být feministou ještě neznamená, že jsi i aktivista. Feminista je každý, kdo věří v rovnoprávnost, v to, že život mužů a žen mají stejnou hodnotu. Jak by to mohl být přežitek?
10.02.2021 14:59:26
MožnáNesmrtelný:
Zpovědní otázka:
Zrovna dvakrát super mi není, ale naříkat si takhle explicitně stejně nemá valného smyslu Jak se máš Ty, pocestný? A kdo si?
Největší životní hodnota je pro mě svoboda, všechno ostatní je až na druhém místě. A budu upřímný, tímhle slovem se hodně plýtvá, bojovníků za "svobodu" je plná p*del přitom jim nejde o svobodu, ale o tlačení vlastního světonázoru. Jaká je Tvoje životní hodnota?
09.02.2021 23:47:39
zpovední otázka ( ):
Jak se máš? Chci Tě tady jen pozdravit
A teda, jestli by se Ti chtělo odpovědět na tuhle otázku:
Které hodnoty jsou pro Tebe důležité?
protože mě zajímá, jak to máš
06.01.2021 12:29:50
povolený řetěz:
V ten moment, kdy jsem to psal, tak mi šlo o ohleduplnost vůči ostatním. Ale můžeš si to vyložit podle citu jak chceš.
Je to jednoduchá slovní úloha:
Všeobecně správná věc vs. moje rozhodnutí. Jaký dopad to může mít ostatní lidi?
Pokud špatný, tak to nedělej. Pokud neutrální nebo pozitivní, je to správná věc.
A o úhlu pohledu nebudu debatovat. Berem do úvahy jen většinový názor.
05.01.2021 17:25:14
hrdinka dnešní doby:
No vidíš, pak kdo z nás dvou je víc hrdina :D
05.01.2021 12:02:50
hrdinka dnešní doby:
Hrdina naší doby, jsem spletla samu sebe
05.01.2021 12:00:38
hrdinka dnešní doby:
Znáš knížku Hrdina dnešní doby?
01.01.2021 11:19:26
Vánoční hvězda:
Všechno nejlepší v novém roce.
12.11.2020 23:00:35
reakce na pomsta a t ( ):
Každé odpuštění dostáváme darem. Odpuštění je darem, jak pro toho, kdo odpouští, protože ten nalezne klid ve své duši, tak i pro toho, komu je odpuštěno, protože ten může začít zas nanovo.
Chceš asi říci, že odpuštění není samozřejmost, s tím souhlasím, protože odpuštění je dar. Ale zas věřím tomu, že i když někdo nemůže odpustit, ale touží odpustit, tak ten dar může dostat.

Já za sebe jsem nenalezla lepší cestu pro to, jak najít ve své duši klid a osvobození od zloby než je cesta odpuštění. Nenávist spíš duši zevnitř požírá. Odpuštění přináší svobodu od zloby. Ty to tak nepociťuješ?
12.11.2020 22:41:26
reakce na pomsta a t ( ):
To je o pokoře, že si přiznáme i své špatnosti. A potom dojde každý z nás k tomu, že někdy ve svém životě potřeboval odpuštění.

Komu se málo odpouští, málo miluje, píše se v Písmě.
12.11.2020 22:26:44
MožnáNesmrtelný:
Lásku a odpuštění dávám je luxus a ne právo. Ani s jedním neplýtvám pro skutečně špatné a hloupé lidi, absolutně mě to neuspokojuje. Jestli má někdo potřebu t dělat, tak chápu, ale hlavně aby nespadal do první části tohohle nadpisu:

Nesnáším pseudohumánní mrdky, které si nedokáží přiznat svou přirozenou lidskou špatnost
12.11.2020 22:19:42
reakce na pomsta a t ( ):
K té pomstě chci napsat, že láska a odpuštění je silnější než pomsta, protože pomsta jen ničí, kdežto láska tvoří; podívej se na tohle video na youtube:
Když nebude fungovat odkaz, tak ho najdeš pod názvem:
mom comes face to face with her Son s Killer In Court

https://www.youtube.com/watch?v =0Z5SGI5Jdns

12.11.2020 19:45:45
Muad*Dib:
Druhej. Ten předchozí jsem používal ale asi jen půl roku. A předtím jsem se tu spoustu let motal jen neregistrovaně.
12.11.2020 19:06:15
libik:
Tak pro oběť nebo pro lidi, co mají oběť rádi je uvěznění viníka určitě vnímáno jako pomsta a bude tam i to zadostiučinění. Na tom není nic špatného.

Ale právě proto nevynáší rozsudek oběť ale nezávislý soud, který nezajímá pomsta nebo zadostiučinění, ale který na to hledí z obecnějšího a nezávislého hlediska. Soud/stát se na to dívá (nebo by se na to měl dívat) jako na ochranu společnosti.
12.11.2020 18:51:41
libik:
Tak to jsou pak různý roviny.

Společnosti msta nepomůže takřka vůbec, ta pomůže max těm pár jednotlivcům co jsou do toho zapletený. A tom byl vlastně ten můj příspěvek.

Msta člověka vůči člověku toho spoustu vyřešit může, to je pravda, ať už od zadostiučinění tak tím, že si na to ten druhý dá příště pozor (funguje tak strach z trestu o kterém jsem psal, akorát na mikroúrovni jednoho člověka).
Přidání nového zápisu
TVÁ PŘEZDÍVKA:  TVŮJ E-MAIL:
TEXT ZÁPISU:



Opište kod:


  


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk