Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.321822, vloženo 24.07.2008 14:48:23 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Mluvení o NEZNÁMÝCH lidech v hospodě..
Vadí Vám, když například v restauraci ve skupině lidí jeden (nebo i více) z nich neustále zavádí řeč na člověka nebo lidi (nebo jiné téma) pro zbytek té skupiny naprosto neznámého/neznámé a rozebírají ho, jeho rodinné vztahy apod. a zbytek lidí tam sedí (v naprosto nejhorším případě tam takhle sedí jeden) a nemá k situaci co říci, neboť dotyčného vůbec nezná?
Dělíte tohle sami?
Já teda tohle vrcholně nesnáším, pokud to trvá nějkou delší dobu. Když si dva v pár minutách sdělí pár faktů o bývalém spložákovi například a trvá to několik minut, vůbec to poch. neřeším, když ale určitá skupina z té společnsoti začne řešit nějaké úžší téma (nejčastěji je to probírání urč. lidí), které znají jen oni a trvá to většinu věčera, považuji to za krajně neslušné, sobecké, nevychované až omezené chování.

Já sama se chovám skoro až opačnýn způsobem - když někde sedíme a povídáme si o věcech, které zajímají všechny a někdo začne zavádět řeč na někoho, koho já znám, ale ostatní ne, prohodím sice pár slov, ale pak na rovinu řeknu, že o tom se bavit nechci, neboť ostatní neví, o co jde, a pravděpodobně by je to nebavilo....nemohla bych to dělat, připadala bych si tak nepříjemně a buransky, že by mě takový hovor nebavil..

Je ale překvapivé, kolik takových lidí je a NAPROSTO vůbec jim nedocvakává, že se chovají jak nevychovaná hovádka.

Byli jsme nedávno v hospodě s kamarádkou a se svými partnery a kamarádčin manžel tam s sebou vzal ještě kamaráda z VŠ s manželkou. Všichni se bavili v poho, jen ten kamarád neustále zaváděl řeč na ty neznámé lidi z VŠ (neznámé přesně pro polovinu společnosti), vyprávěl o nich příhody (dost nahlas, nešlo se ani bavit "přes" něj), probíral jejich rodinné stavy apod. Několikrát jsem měla nutkání odejít, byla to opravdu výborná zábava celý večer poslouchat, kde nějací neznámí lidé bydlí a co dělají, ale jen kvůli manželce toho kamaráda, kterou shodou okolností znám a je moc fajn, jsem to neudělala.
Na druhou stranu říct - o tomhle se nebavte, my nevíme, o co jde, jsem taky nedokázala, bylo by to asi již trochu konfrontační a takovou atmosféru jsem nechtěla vyvolávat, jestli mi rozumíte. Podle mě tohle lidi musí cítit sami a jestli ne, já s tím nic nenadělám, můžu maximálně odejít..
Co Vy? Děláte to taky? Nebo Vám to taky přijde nevychované jako mně?

 kikiwhite Žena31 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
25.07.2008 13:57:25
no nevadi mi to nejak do tech deseti minut pokud teda nenuti moc ostatni to poslouchat coz delaji nekteri [zvlaste ty co pak zacnou povidat jen o sobe] s oblibou
no jinak souhlasim z veteranem vecirku Dirtem

jinak MrSally toho jako obvykle mnoho nerekl a to co rekl je jako vzdy pekna blbost ... uz jen z toho duvodu ze aby sme zabranili pomluvam tak bysme museli byt vsude a to jak mi daji za pravdu vsichni ateisti neni nikdo
 Svejk Muž Kategorie
25.07.2008 08:51:26
Historky o cizích lidech ještě berul, to se můžeme zasmát všichni. Ale mám kamarádku, která s oblibou v určité společnosti rozebírá lidi, o kterých jsem v životě neslyšela a akce, na kterých jsem s nimi nebyla. Nesnáším " A pamatuješ jak tam dole v Kotěhůlkách..." a v takovýchto situacích se taky zachovám nevychovaně a odcházím do slušnější společnosti. Kamarádka nechápe, že to považuji za jeden z vrcholů neslušnosti, ale je pravda, že reprezentativní chování není zrovna její silnou stránkou.
 Funnyeyes Žena88 Kategorie
24.07.2008 21:38:17
No přesně. Nebo celkově, když je lidem úplně u řiti, že se bavěj o něčem, co ostatní vůbec nezajímá. Třeba jsme s kámoškou byly mezi asi pěti klukama a všichni se bavili o autech stylem "no hochu, měl bouračku, a ten chladič má v hajzlu, no ale kapotu bych narovnal, to zase jo.." a my čuměly jak vyoraný myši :( Stejně tak nemám ráda, když jsem někde třeba s kamarádkou a ona vidí někoho, kdo je pro mě cizí, pozve ho, aby si k nám přisednul a ten člověk s ní začne kecat o lidech, který já vůbec neznám. Kdo ví, jestli to neni horší než u tebe, ty slyšíš jenom jakou měli svatbu atd., ale já tam poslouchám jak se kdo zhulil a poblil někomu "super vytuněnou káru s khůůl potahama" ..
Smajlík  Amparka Aluminiová Žena23 Kategorie
24.07.2008 17:48:03
Mimovesmir - sory, já jsem nečetla ten konec tvého rozhřešení o tom pocitovém zaujetí a že to připouštíš, to je totiž to, co si myslím, tak OK..beru..
(možná jsme teď udělal stejnou chybu co Ty, nečetla jsem dost pozorně a domyslela si to, co jsem chtěla, což se občas nevyplácí..)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.07.2008 17:44:36
Momovesmír - tak doporučuju opravdu znova přečíst, protože pak píšeš fakt blbosti nezlob se..já opravím své tvrzení - neoponovala jsem NIKOMU a na tom trvám..jezevcovi jsem naopak napsala, že je šťastný člověk, když mu to nevadí - to je oponování?:-))

A u mr Sally jsi mě pobavila - já jsem jen napsala, že to ničím nerozsekl, protože dohoromady nic neřekl - takže - to je oponování?:-))

A u DIRTA jsem se zeptala, jestli ho to baví, i když mu to nevadí..? A on uznal, že asi taky nebaví - a opět- to je oponování?:-))

Takže jsetli to, co jsem vypsala, je oponování, tak pak je oponování snad každá vyřčená či napsaná neutrální věta, třeba i o počasí....

Hele, fakt bude příště lepší si to pořádně přečíst a ne jen projet, než začneš někoho nesmyslně zesměšňovat..protože důležitý není tvůj mylný dojem, ale FAKTA, jak to opravdu bylo a zde není nic jendoduššího, než se podívat do diskuze...:-)

A mám dojem, že někteří uživatelé/ky, když začali psát, že já si v diskuzích dovoluji (oo jaká hrůza) někomu oponovat, tak že jiné spíš asi pisatelky se toho chytly a papouškují to, aby byly zajímavé..neříkám, že zrovna ty, ale hmm, tak nějak mi to přišlo...takové trochu trapné..a navíc - já budu vždycky oponovat, proto tu diskuzi píšu a nevím, proč by to mělo být špatně.. v téhle se ti to ale nepovedlo, tam jsem to zrovna nečinila..
;-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.07.2008 17:24:06
Asi jsi nepochopila, na co konkrétně narážím. Ty se v diskuzi ptáš lidí, jestli jim to (taky) vadí. A když odpoví nevadí, tak jim nevěříš a přesvědčuješ, že jim to taky určitě vadí.
Je rozdíl mezi diskuzí a otázkou na něčí názor. Když se ptám na něčí názor, nebývá to proto, že jsem přesvědčená, že existuje jen jeden správný názor, a to ten můj.
Ale možná to tak vidím jen já a zabývám se kravinama (jako vždy) takže nebudu plýtvat tvůj ani můj drahocenný čas.

Pak bych byla radši, kdybys nepsala, že kecám. Možná to ode mě vyznělo jako útok, nebo možná je přirozené se tady preventivně bránit útokem, je tady moc zlých lidí, to ano.

Nepsala jsem že vehementně oponuješ a šíleně uzurpuješ, ale pouze, že oponuješ. Takže je úplně bezpředmětné to takhle nafouknout a pak po mě chtít, abych ti ukázala, kde "vehementně oponuješ", když jsem nic takového netvrdila.
Jinak se mi nechce to znovu pročítat, ale mám dojem, že se jednalo o jezevce dirta a mr sallyho. A možná jsem to nečetla dost pozorně, nebo jsem si to jen zveličila z nějakého citového zaujetí a ve skutečnosti to nebylo ani obyčejné a nevehementní oponování :-)
Pokud to tak je, samozřejmě se ti omlouvám. Nespočtukrát člověk se mýlí...
 Mimovesmir Žena32 Kategorie
24.07.2008 16:54:29
Mimovesmir - proto jsem ty diskuzi zakládala, abych diskutovala a činím to myslím dost slušně...od toho jaksi jsou diskuze, to jsi ještě nepostřehla?:-)
Mně zase přišlo vtipné, co jsi teď napsala:-)..že je divné, že v diskuzi někomu oponuji:-)), to by se dalo tesat..:-))

A navíc mi ukaž, kde jsem někomu nějak vehementně oponovala, normálně kecáš, tak se přestaň předvádět..jen jsem jednou napsala, že DIRTOVI neveřím, že ho to baví...no to jsem si teda dovolila:-))

Já když založím diskuzi, tak s lidmi diskutuji, tj,. že i někdy oponuji, mně to přijde logické..jestli taková samozřejmost a normální věc tobě přijde vtipná, je to sice poněkud neobvyklé, ale jen tvá věc..klidně se směj, to je tvé právo..:-)
Zajímavé, že ještě nikomu krom tebe v této diskuzi nepřišlo, že bych někoho nějak šíleně uzurpovala:-))
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
24.07.2008 16:42:18
Nechodím si \"někam sednout\" každý den, ani každý týden. Když se chci sejít s někým známým, je to právě proto, abychom si povídali o věcech a lidech z minulosti, které máme společné. Nezvala bych tam jiné lidi, se kterými sdílím jinou etapu života.

Rozhodně souhlasím s angelusi (\"Já naopak nesnáším když třeba s kámoškou někam dem, a ona se tam sněkým potká a baví se sním/sní a zapomene nás představit, já tam pak stojím jak trubka třeba 10 minut\")

Historky o jiných lidech mi nevadí, zvlášť jsou-li vtipné. A navíc mi nikdo nebraní skočit člověku do řeči s něčím jako: To zase jedna moje známá... a navázat jinou historkou.
Většinou se mi tak daří převést téma úplně jinam.

Pokud se ve společnosti nebavím, vymluvím se např. na bolest hlavy, únavu a zmizím.

Původně jsem sem nechtěla psát, ale hrozně mě pobavilo, jak oponuješ každému, kdo má jiný názor, se slovy, že přece nemůže mít jiný názor, že tomu nevěříš, jak by mu to mohlo nevadit.
Ano, souhlasím, že většině lidí to více či méně vadí, ale pokud předem znáš názory ostatních, je zbytečné na to téma zakládat diskuzi.
Smajlík  Mimovesmir Žena32 Kategorie
24.07.2008 16:28:23
No, v podstate souhlasim.
 Copavim Muž31 Kategorie
24.07.2008 16:11:00
nevadí mi to, pokud-li jsem uvedena do děje ...
 NewStart Žena23 Kategorie
24.07.2008 15:59:50
nesmysl - já si teda myslím, že to moc nerozsekl, vždyť skoro nic neřekl..
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
24.07.2008 15:59:35
Tak mě se tohle moc nestává, protože se stýkám jen s úzkým výběrem lidí a na velkoakce v hospodě si nepotrpím. Jinak když už se něco takovýho stane snažím se nenápadně změnit téma :)
Fakt nechápu proč většina lidí nemůže mít trochu taktu.
Jinak je pochopitelný když mě někdo vezme na firemní akci jako doprovod, tak 90% času nebudu vědět o čem se ti lidi baví, naštěstí tam je dost lidí se kterýma se dá bavit třeba o dřevostavbách nebo nějakým jiným univerzálnějším tématu. Případně se spoléhám na doprovod, chodím zásadně z galatním doprovodem a ten by mě svou galantností v tom nikdy nenechal.
Já naopak nesnáším když třeba s kámoškou někam dem, a ona se tam sněkým potká a baví se sním/sní a zapomene nás představit, já tam pak stojím jak trubka třeba 10 minut a pak dotyčný jde snáma je trapný :D, ještě horší je to na nějaké oslavě kde ti hostitel nepředstaví aspoň pár lidí, a ty tam nikoho neznáš...naštěstí tam se dá docela dobře seznamovat, i když pro mě je to trochu nepříjemný, protože jsem stydlivá..trochu.
 Angelusi Mus Žena69 Kategorie
24.07.2008 15:55:17
myslím, že MrSally to dobře rozsekl -)
 nesmysl
24.07.2008 15:41:00
DIRT - já se nemohla moc s nikým jiným bavit kv. zasedacímu pořádku, to fakt nešlo..a navíc on ty příhody vyprávěl tak jako do placu (a hrozně řval) a nevím, jestli by ve své omezenosti v tomto pochopil, proč se bavíme mimo něj a neposloucháme ho..:-/ - to jsou prostě situační věci no..nejde vždycky aplikovat všechno na všechny situace..:-(
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.07.2008 15:31:19
kikiwhite: Tak asi taky nebavilo, ale tak píšeš že to byl jen jakejsi kamarád jejího manžela, tak prostě kdyby mě to nezajímalo, tak se zatim bavim s tim partnerem, se kterym jsi tam byla. Nebo bych se ho nějak pokusil umlčet, třeba zvoláním Držte huby, teď si zazpíváme.
 DIRT Muž28 Kategorie
24.07.2008 15:24:43
No když se u stolu nudím nebo mi téma začne být trapné, ostentativně zívám a nedávám si přitom haksnu před hubu, event. obracím oči v sloup nebo kroutím hlavou s patřičnou grimasou...
 Robert Gortz Muž31 Kategorie
24.07.2008 15:22:39
DIRT: Jo! Naprostá pravda! Mám jednu kamarádku, která ráda dělá to, co tady popsala kikiwhite. Každopádně často mě nutí jít s ní do její oblíbený hospody, což je pro mě většinou spíš utrpení. Jí mam ráda a ráda si s ní popovídám. Jenže právě že v těch hospodách poblíž jejího bydliště vždycky potkáme její "partu" nebo jak bych to nazvala. Lidi, se kterejma nemam nic společnýho, se kterejma bych se za normálních situace vůbec nikdy nezačala bavit. Problém je, že tam vždycky potkáme většinou celou partu, takže se začnou bavit pouze o lidech, který oni znaj, vypráví si zážitky, který já sem nezažila atd. Kamarádka se diví, že tam s ní nechci chodit a když jí řeknu, že ty lidi neznam, tak mi řekne, že je aspoň poznam. Jenže problém je, že tyhle lidi já vlastně vůbec poznat nechci!
 jufonka Žena33 Kategorie
24.07.2008 15:21:45
viz jezevec mnoha tváří,občas mi nevadí,poslocuhat něco i o neznámých lidech..
Když jdu s kamarády někam posedět,tak většinou se nás tam sejde fakt dost a není žádná podmínka,že mluví jeden a všichni poslouchají..většinou když se pár z nich chce o něčem bavit,tak ti co k tomu třeba němají co říct se zas baví s někým jiným..příjde mi to tak přirozené..
Když se občas přítel baví s kamarády o něčem čemu nerozumím nebo tak,tak ho nechám a pak zkusím nahodit nějaké jiné téma,abych tam neseděla jak trubka..
Smajlík  Jilly Žena24 Kategorie
24.07.2008 15:20:10
DIRT - dobře, nevadilo by ti to, ALE bavilo by tě to? Poslouchat většinu večera, jak si tamta vzala tamtoho a co že tamten? Pořád byldí tam? Ne, už se odtěhoval...a tam s tou už se rozešel..fakt?? apod..:-///
Neveřím, že by Tě to bavilo (je přece jasné, že takováta fakta jsou zábavná hlavně pro ty, kteří dotyčné znají) - jedna věc je tolerovat to a druhá věc je, jak je to zábavné..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.07.2008 15:14:58
Konkrétně tato situace by mi nevadila. Spíš je občas horší, když jde člověk s jednim známym a na místě pak potká jiný známý, který neznaj toho původního. Většinou pak následuje sesednutí k jednomu stolu a konverzace má tendence se ubírat směrem, kterej určuje ta většina. Pokud ten původní uznává jiný názory a nějaký obecný postoje, nebo rád nevyhledává nárazovou komunikaci s kymkoliv, tak je trochu mimo a pak přichází takový to nepřirozený vyvolávání určitejch nepodstatnejch otázek, jen aby se udržel aspoň nějakej komunikační základ, aby ta osoba nebyla v podstatě odkázaná zaplatit a odejít, aniž by si toho někdo všimnul. Je to asi v tu chvíli nepříjemně nepřirozený pro obě strany.
 DIRT Muž28 Kategorie
24.07.2008 15:11:51
jj vadi ale kdyz uz to slyslim uz po 5. tak hodne.... muj kluk je starsi a hodne toho prozil.. me doma mamka nikam nepusit jen s nim a tak zadne historky nemam. nepochopi ze me to nebavi slyset jak on se bavil s nekym koho neznam nedejboze s jinou.... protoze ted uz je dospelej i rozumove a nejvic casu je v dilne protoze potrebuje penize na stroje a na dilnu. ja si to poslechnu ale kdyz to slyslim uz po kolikaty tak uz to je na me moc a mrzi me ze nejsem s mladejma na chate a nevytvarim vlastni historky :O( . Bez nej vsak byt uz taky nechci. Rozumime si jinak a mame se radi. kdyz jsme spolu jen my dva tak si povidame o necem spolecnem a jen obcas o spolecnych znamych co uz taky znam. treba co delali a ze to byla sranda.
Smajlík  Dorotka ze zeme Oz Žena21 Kategorie
24.07.2008 15:09:05
rajska - teda fotky jsem ještě nezažila..síla..
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
24.07.2008 15:07:51
Někdy je lepší poslouchat nudné historky o cizích lidech než odejít a umožnit jim aby vyprávěli pikantní a zábavné historky o nás.........
Smajlík  MrSally
24.07.2008 15:05:33
to znam,taky to nesnasim...stao se mi to,ze jsme sli s pritelem posedet za jeho kamosem,fajn kluk,ale byli sjme jen my tri,a oni se zacli bavit o autech...sedela jsem jak blbec a musela jsem je poslouchat,nic jineho mi totiz nezbylo...
pak se chvili se mnou bavili,a pak zase spolu...
uzasne,nesnasim to!!
nastesti uz to nedelaji,preci jen toho kamose jsem poznala vic a ted uz se bavime vsichni :-)
 roztomila kocicka Žena19 Kategorie
24.07.2008 15:04:55
Jufonka -druhé rozhřešení - ANO, lépe bych to nenapsala, přesně napsáno s těmi posluchači a tak..
Já jsem pochopitelně mluvila o bodu 2, když se prostě nikdo ani nenamáhá nastínit, o co jde..

Taky občas udělám to, že někomu sdělím, proč se někdy bavíme o někom
a zahrnu ho jako posluchače, když už to musí být, ale i tak to dělám málokdy..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.07.2008 15:04:12
Jo. A vrchol všeho hnusu je, když vytáhnou fotky z dovolené se známými, které jsem v životě neviděla. To kvetu jak slunečnice.
 rajska Žena39 Kategorie
24.07.2008 15:00:56
Jufonka - ano když jsou 3, tak je to obzvlášť omezené a i to jsem několikrát zažila..:-(
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.07.2008 15:00:27
P.S. : samozřejmě je rozdíl mezi těmito dvěma situacemi:
situace 1:
- stolu sedí 3 lidí, člověk A se s člověkem B baví o nějakym neznámym, kterýho oba dva znaj. Člověku C ale nastíní o koho jde, proč se o něm baví apod. Takže si člověk C nepřijde odstrčen, ale v podstatě se taky účastní povídání si jakožto posluchač.

situace 2:
- u stolu sedí 3 lidi, člověk A se s člověkem B baví o nějakym neznámym, kterýho oba dva znaj. Člověku C vůbec neřeknou o koho jde a ani se na něj neobrací jako na posluchače, prostě si ho přestanou všímat, protože mají úžasnou debatu o nějakym člověku/věci/místu. Přitom si sou vědomi, že člověk C o tom ví hovno a aby mohla fungovat jeho role posluchače, tak by mu museli alespoň nastínit, o čem/kom že se to vlastně baví.

Situace 1 je v pořádku, situace 2 ne.
 jufonka Žena33 Kategorie
24.07.2008 15:00:13
Pokud není předem vymezen okruh povolených témat, nevidím na tom nic zvláštního.
Za trapné považuju drby z mužské huby, holkám to zvládám odpouštět. Pokud to není má skorotchýně, čti kříženec tchoře a svině.
 Odpočinek Muž52 Kategorie
24.07.2008 14:59:48
striptwist - Když to jde tak, že jsou dvě skupinky, je to OK, ale někdy to nejde a dost často se stává, že člověk je buď sám, který nikoho nezná a nebo ti lidé, co neví, o co jde sedí na opačných koncích stolu apod..

Jezevec - když Ti nevadí celý večer polouchat jak si tahle neznámá vzala tohodle neznámého a jak tenhle neznámý už nebydlí tam, kde bydlel (protože tak vypadal i ten zmiňovaný večer),jsi šťastný člověk:-), mně to teda nebaví, nevím, proč by mělo..
Navíc já nemluvila o několika historkách, to mi nevadí, vadí mi tento styl zábavy většinu věčera, ale to jsem tam taky psala, jestlis to četl celé..to si radši budu doma číst, než poslouchat celý večer rodinné stavy úplně neznámých lidí, asi jsem teda divná..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.07.2008 14:55:43
ano, souhlasím s tebou! Taky to nesnáším, je to krajně nevychovaný... neřeknu, když se takhle baví pár minut nebo tak, ale někdo to dokáže dělat kldině několik hodin! A opravdu nejhorší je, když se takhle baví dva lidi a pak už je tam jen jeden a tomu nezbyde nic jinýho než sedět a poslouchat nudný historky o lidech, který vůbec nezná a vůbec ho nezajímaj.
 jufonka Žena33 Kategorie
24.07.2008 14:53:25
když, je nás víc, kteří neví o co de, tak se bavíme spolu... prostě jsou třeba dvě skupinky a každá se baví o něčem jinym. kdybych ale měla sedět sama u stolu a jen čumět jak ostatní mluví o někom koho neznám... taky by mě to asi štvalo, naštěstí tohle se mi asi ještě nestalo, nebo si to nepamatuju...
 striptwist Žena22 Kategorie
24.07.2008 14:53:05
Vůbec mi to nevadí, klidně si vyslechnu historky i o cizích lidech a nechápu co na tom může někomu vadit.
Smajlík  jezevec mnoha tváří Muž30 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk