Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.242156, vloženo 24.08.2007 12:08:24 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Je pravda ,ze za doktory se bude platit?
Jiz delsi dobu ziju v zahranici ,kde se plati za lekare ,proto jsem dojizdela radsi az do Cech abych se nechala vysetrit ...
A ted jsem se dozvedela on mamy ,ktera zije v cechach ,ze tam se bude za lekare take platit ? Co je na tom pravdy ? Se stat snad zblaznil , ne ? Na vsem vybiraji penize , penize , penize ... ale aby neco udelali pro lidi , to ne . Napr. aby zvysili platy ... Nebo postavili neco lidem prospesne ...
Vzdyt kam se kouknete , tam jsou rozkopane silnice - ulice , vsude jsou uzavirky ... A ani jim to nevadi ,klidne se kope na stejnem miste i pul roku , ne-li dele .

Jaky na to mate nazor ? Me to uz docela zacina stvat , vsechno se zdrazuje ... Jak si ma dovolit clovek s minimalnim platem (jako moje mama napr. , ma spatny zrak a nemuze delat zadne narocnejsi prace za ktere dostane vic zaplaceno , jasne bere jeste castecny inv.duchod ale jehoz castka je tak mala ,ze ani nestoji za rec) normalne zit ?
Ani nechci videt,jak to bude vypadat v budoucnu , v nejakem roce XXXX....
 **fine Abel** Žena22 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
04.09.2007 02:19:35
twelwe : starej se o sebe , trubko
 **fine Abel** Žena Kategorie
25.08.2007 11:20:57
Hele, kdyby to už byeztak bylo nějak drahý a oni to ještě zdražili, tak neřeknu. Ale vzhledem k tomu, že se nic neplatilo, tak se z těch pár korun třeba poserte. Fakt, že jo.
Smajlík  Komo Muž25 Kategorie
24.08.2007 19:25:30
No souhlasím s bílim tygrem. Ono to k tomu stejně spěje. Nakonec lidem stejně nezbude za čas než se vrátit k bylinkám. A zdravotnictví se dostane do podobnýho stavu kdy bohatší budou mít na kvalitnější léčení a chudší na horší ošetření a horší léky.
 a-k-x Muž36 Kategorie
24.08.2007 19:02:09
od mwmwm: rozeznávání nicků a sbírání drbů mě nejde, přiznávám že u těch co si založí novej to vím jako poslední aji když tady su skoro furt....

tady nejde jenom o poplatky, uznávám že to motivující faktor mít tohle bude. ale daně na věci se zvedají takže bude dráž a jediní kteřím se ulevuje na daních z příjmu jsou bohatí. 80 korun navíc proti tisícům za živobytí u obyčejnejch fakt úleva neni
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
24.08.2007 18:37:34
vul: Nepsal, ale poslední dobou mě tu dost anonymů fakeuje... třeba se i podepíšou "od mwmwm", ale tak snad se kua známe že to rozeznáš, nebo tvou levicovou hlavu přecijen přeceňuju?!

K veci- neustale dokola omylas nauceny levicacky fraze a uz to vážně vypadá docela blbě.... pro žádný z těch tvrzení nemáš opodstatnění... a mimochodem, jak se zavedením poplatků ve zdravotnictví podaří bohatejm zajistit chudý jako levnou pracovní sílu??? Jak zvýhodňuje poplatek za recept bohatý a poškozuje chudý?! Poškozuje možná tak simulanty a nemakačenka, což se ti jako ultra levičákovi samozřejmě nezdá. Ale chlapeče, věř, že tak to má být.

Zatimco Jyrka s Rathem oplývají akorát kvalitnim hulvátstvim, jen co je pravda...
Smajlík  od mwmwm
24.08.2007 18:07:49
mwmwm: nepsals mě už neska náhodou pod jiným nickem, tak jak máš ve zvyku?;)

ne, tohle neni bez argumentů, to jsem jenom řekl skutečnost.
je to asi jako říct tohle je strom. a někdo se zeptá proč? jakej mám argument? já myslim že tohle je tak jednoduchý co jsem řekl že bys to mohl pochopit aji ty;)

a šmoulíci vyhrát nemůžou protože jediná kvalita a ještě k tomu předstíraná je odporování levici:-P
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
24.08.2007 17:46:01
Nemáš důvěru v české zdravotnictví (sama jsi to psala v jedný zpovědi) a jezdíš se sem nechat vyšetřit?? No tak to opravdu klobouk dolů...
Smajlík  twelwe Žena Kategorie
24.08.2007 17:42:19
vul: Ty si komik....:)) ani nevis co pises a hlavne to pises furt dokola, bez argumentu a beze vseho...

PS: Jirka dostane na prdel i při příštích volbách, a z toho už se dooopravdy posere...
Smajlík  mwmwm Muž24 Kategorie
24.08.2007 17:10:18
účel je jednoduchej: srat na čim dál větší hromádku. tzn bohatí ještě bohatší a chudí ještě chudší.

co z toho taky může vylezt když se bohatejm sníží daně a zdraží všem?

bohatý lidi udřít a bohatejm zajistit otrokářství jako levnou pracovní silu pro pár vyvolenejch. takže asi tak.
ale já jsem před volbama říkal že jestli vyhraje pravice tak v dalších volbách je to levice, takže to horší je tady, už může byt líp;-)
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
24.08.2007 16:51:33
Je to spravedlivé. Nemusíš si platit tady i tam. Je to Tvá volba. Pláčeš na špatném hrobě. Navíc to v podstatě u nás není žádné zdravotní pojištění, ale to je to v podstatě jen další daň. Pojištění by vypadalo naprosto jinak.

Na to, že pracuješ v Německu máš trochu zcestné představy o tom jak by se měl zvyšovat plat. Problém není ani tak ve výši platů, ale o to jak je hospodařeno s daněmi poplatníků.
 Ahmadtea Muž Kategorie
24.08.2007 15:59:14
kili von prag : vriskam ,protoze nepotrebuju platit jeste vic ,nez co platim ted . jako tobe to prijde spravedlivy platit si kazdej mesic 200 euro za pojisteni v zahranici , 1000 korun v cechach , a jeste doplacet u doktoru ??
Smajlík  **fine Abel** Žena Kategorie
24.08.2007 15:25:43
to Vířivý Adventista: To si nemyslím :-)
 Opcom Muž43 Kategorie
24.08.2007 15:19:59
Mě osobně se na tom líbí, že placení za doktora bude spravedlivější pro lidi, kteří si chtějí zvolit nějakou alternativní léčbu.
Není žádný důvod pro to, aby si stát dělal patent na rozhodování, jestli se mám léčit produkty farmaceutických firem nebo třeba akupunkturou; jenže léky mi zaplatí, třeba proto, že farmaceutická lobby má dost peněz na prosazení svých zájmů v parlamentu, ale bylináře, akupunkturistu nebo léčitele ne. Takhle bude moct rozhodovat každý sám o sobě.

Jiná věc ovšem je, že nemocenské pojštění asi nesníží, takže mě vlastně bude stát okrádat stejně jako to dělali doteď a spravedlivější to bude jen v tom, že teď bude okrádat i všechny ostatní...
Smajlík  bilej tygr Muž74 Kategorie
24.08.2007 14:55:49
Opcom: nebo je to mulťák Fildy?
Smajlík  Vířivý Adventista Muž30 Kategorie
24.08.2007 14:46:54
Šotouš: přesně tak! Já za diskriminaci považuju to, že si OFICIÁLNĚ nemohu připlatit na lepší péči, já úplatky dávat neumím a ani nechci. Proč bych si, když se necítím dobře, nemohla nechat udělat test např. na boreliózu, když mám strach z té nemoci ?(kouslo mě klíště, zarudlo mi to a doktorka mi nenechala udělat testy, protože jsem neměla teplotu. Jenže borelióza nemusí mít tyhle prvotní příznaky. Většinou je má, ale jsou i vyjímky. A pak chodíš po světě s boreliózou a díky ní máš řadu druhotných zdravotních potíží. Atd atd..)
 celesta
24.08.2007 14:37:35
celesta: Přesně tak. Nechápu proč by si někdo nemohl připlatit třeba za nadstandardní péči. Je zajímavé, že to žádnému z těch, kteří neustále křičí o spravedlnosti a diskriminaci nevadí...
 Šotouš Muž29 Kategorie
24.08.2007 14:30:39
Do zdravotnictví (potažmo do VZP) je třeba nalít peníze. Způsoby jsou dva. Zvednout pojistné (všem) nebo zavést platby pro ty, co k doktoru chodí. Myslíš, že víc fér by bylo zvednout to všem?

Do budoucna bych si to představovala tak, že budeš mít možnost platit si buď základní pojištění, nebo nějaké lepší, kdy když budeš potřebovat lékaře, budeš mít lepší péči. Jenže.. jednak se reforma musí vymyslet, jednak prosadit, což v naší zemi.. To co proběhlo teď není reforma. To je jen záplatování. No, lepší než nic. Ovšem uvidíme, co to přinese v praxi. Předpokládám, že ten zákon bude potřebovat nejednu novelu.
 celesta
24.08.2007 14:03:30
**fine Abel**: Vidíš, platíš si to už teď, tak nevím, co vřískáš
Smajlík  kili von prag Muž18 Kategorie
24.08.2007 13:27:49
to Lidská hyena: PS: Nejsi náhodou volič ČSSD?
 Opcom Muž43 Kategorie
24.08.2007 13:27:26
**fine Abel**: Ale to ti přeci neberu. Nicméně pak nechápu, proč se pozastavuješ nad zavedením přímých plateb, když sama vidíš, že je to ve většině zemí běžné. Proč asi?
 Šotouš Muž29 Kategorie
24.08.2007 13:25:21
to Lidská hyena: Aby mohla chodit k doktorovi u nás, musí u nás platit i zdravotní pojištění - jako ty :-)
 Opcom Muž43 Kategorie
24.08.2007 13:17:27
Další vyžírka. Daně, předpoládám, platíš v zahraničí, že? Takže je tam dotuješ, ale parazituješ u českých doktorů? Tak se odser do zahraničí i se svou matkou, sponzoruj ji ze svého super platu a drž laskavě zobák.
Smajlík  Lidská hyena Žena Kategorie
24.08.2007 13:14:24
Šotouš : narodila jsem se jako ceska a ceskou porad zustanu , tak proc bych si nemohla dojit v Cechach k doktorum ? nikoho nevysavam , vsechno si poctive platim
Smajlík  **fine Abel** Žena Kategorie
24.08.2007 13:10:33
Tento systém se mi nelíbí (viz. Unknown Human Being). Mnohem efektivnější, by bylo převedení zdravotního pojištění do soukromého sektoru a zrušení VZP v současné podobě. Každý by si mohl vybrat zdravotní pojišťovnu, u které by měl svůj \"účet\&q uot; a výše pojistného by se odvíjela od \"rizikovosti\ " toho konkrétního pacienta (která by obsahovala i počet návštěv u lékaře v minulých letech, počet léků, atd.). Situace dlouhodobě nemocných by se pak mohla řešit dvěma způsoby:
1 - VZP by nebyla zrušena úplně, ale byla by přetransformována do takové podoby, aby u ní byli pojištěni právě dlouhodobě nemocní (kteří by soukromé zdravotní pojištění zaplatit nemohli) a dotoval by ji stát.
2 - VZP by byla zrušena, i dlouhodobě nemocní by byli pojištěni u soukromých pojišťoven, ale dostávali by kompenzace od státu - respektive, tyto kompenzace by dostávala přímo pojišťovna.
 Opcom Muž43 Kategorie
24.08.2007 13:05:19
Takže jednoduše řečeno vysáváš české zdravotnictví, když žiješ v zahraničí a sem se jezdíš léčit, abys nemusela platit :))
Jinak viz. ilustrace.
 Šotouš Muž29 Kategorie
24.08.2007 12:57:55
mwmwm . nedelas ty nahodou u vlady ?
Smajlík  **fine Abel** Žena Kategorie
24.08.2007 12:53:20
fine abel: A proč by to u nás nemělo bejt? Proto aby si sem mohla zadarmo dojíždět se nechat vyšetřit a pak zase šupky hupky za hranice?? Vláda to nedělá aby lidi nasrala, ona to dělá aby naši zemi stabilizovala a rozvíjela. Kdyby to nebylo nutný, neudělaj to, protože tim proti sobě poštvali dost lidí. Mě ne, protože umym vidět věc v širším úhlu pohledu a ne jen "bude se platit za doktora= sou to zloději".
 mwmwm Muž24 Kategorie
24.08.2007 12:53:05
Vidím to jako první z kroků vedoucích k tomu, aby se zdravotní pojištění stalo pojištěním.

A myšlenka, že stát všem zvýší platy na úkor těch doktorů Ti nepřijde ani trochu zcestná? Ne všechno je státní a platy v soukromé sféře stát ovlivňuje pouze nepřímo.

No a postižené mamince normálně žít s minimálním platem by mohly/měly (nejsem si jist) pomoci děti, ne?
 Bonsai Muž35 Kategorie
24.08.2007 12:53:02
Aby zvýšili platy...
Kdo? Většina lidí dělá dneska v soukromém sektoru a těžko zaměstnavatelům do toho může někdo mluvit.
Nic se nedělá pro lidi...
Když se podíváš, tak dělá. Kdo chce, ten vidí.
Nějak to zpoza hranic vidíš moc černě.
 liduna Žena45 Kategorie
24.08.2007 12:49:40
Ty ses probudila? Ano, bude se platit celých 30 Kč za návštěvu a položku na receptu. Maximální částka, kterou může člověk p.a. zaplatit je 5 000 Kč, poté jsou návštěvy i vše ostatní zdarma.
 kili von prag Muž18 Kategorie
24.08.2007 12:48:21
Viz ilustrace. A navíc se zavádí horní limit max 5000,-Kč ročně na osobu za doplatky, takže ty skutečně nemocní na tom vydělají.
A když někde čtu, že vláda by měla dělat něco pro lidi, třeba zvýšit platy, tak se jen shovívavě usmívám nad inteligencí autora.
Smajlík  shodan Muž Kategorie
24.08.2007 12:48:07
Bezplatné zdravotnictví je mýtus.
Jinak pokud vím, chroničtí pacienti platit nebudou.
 Zildjian Muž48 Kategorie
24.08.2007 12:41:29
mwmwm : a musi se tam kopat treba rok ? ze to je v zahranici,neznamena,ze to tak musi bejt i u nas ...
Smajlík  **fine Abel** Žena Kategorie
24.08.2007 12:35:51
Votrapa : v nemecku .
Moonek : co bych mela chvalit ? :DD Nojo ,vlastne mas pravdu ... Sice se plati za doktory , vsechno je tady prehnane drahy ...ale zase se tomu vyrovna ten plat :-D
Smajlík  **fine Abel** Žena Kategorie
24.08.2007 12:35:15
Zlato a víš proč se kope? aby se zlepšily ty silnice, víš... Sama říkáš, že v zahraničí je to běžné, a v Čechách se ti to najednou nezdá?
Smajlík  mwmwm Muž24 Kategorie
24.08.2007 12:34:21
To je pořád že je to jen 30 Kč, teď Vám budou ti doktoři psát léků až vám z toho bude špatně.
Když pominu to, že mám začínající trombózu a musím stále chodit na kontroly a až budu těhotná, budu muset chodit velmi často, tak si vemte co má dělat maminka s malým dítětem. Dospělý člověk si tu návštěvu odpustí, nemoc přechodí atd. ale s dítětem prostě k lékaři musíte, chodí-li do školky (a to mi rodiče potvrdí) jste tam každou chvíli. Moci mít v tomto státě dítě považuji za TEN NEJVĚTŠÍ LUXUS.
 reformananicjakovzdy
24.08.2007 12:29:07
A kde žiješ v zahraničí? U doktora se platí skoro všude. V Anglii tuším, že ne.
 Votrapa Muž Kategorie
24.08.2007 12:28:10
Naše "chytré" politiky už dávno nechápu... Co naděláš, zůstaň si v Německu a chval si svojí novou zemi
 Moonek Žena28 Kategorie
24.08.2007 12:24:18
Unknown Human Being : a vem si,ze ja si ted platim zdrav. pojisteni v Nemecku a jeste v cechach a jeste mam platit za doktory ? fakt sila
 **fine Abel** Žena Kategorie
24.08.2007 12:23:02
bhgfhg: no , praveze ja mam momentalne velke zdrav.problemy (zpoved c. 240041 ) a nedokazu si predstavit kolik teda za vsechny ty vysetreni dam , jako prijde mi to dost prehnany , copak ja muzu za ty lidi co chodi k doktorum " schvalne" ( predstiraji ,ze je neco boli atd.) ?
Smajlík  **fine Abel** Žena Kategorie
24.08.2007 12:21:39
Přiznám se, že toto téma nějak nesleduju, ale tak nějak začínám hledat smysl zdravotního pojištění, které každý měsíc mizí neznámo kde. A to jsem u doktora max 1x za rok.
 šachovnice Žena34 Kategorie
24.08.2007 12:18:26
Tohle je zrovna jedna ze změn, kterou moc nechápu, myslel jsem si, že záloha na moje zdraví je zdravotní pojištění. Od toho bych to odvíjel.
Přijde mi dost uhozené, že člověk, který platí zdravotní pojištění, jde k lékaři jednou za dva roky (tedy rozhodně si nevyčerpám svojí zálohu jako jiní), musí za tu jednu návštěvu ještě navíc platit. Nejde o částku, jde o princip.
Smajlík  Unknown Human Being Muž27 Kategorie
24.08.2007 12:16:34
Já s tim souhlasim a už jsem v několika diskuzích psala proč. Takže ještě jednou. Opomeneme tu klasiku, že se konečně uvolní čekárny, pohotovosti a k doktorovi budou chodit lidi, co k němu opravdu potřebujou, že si babičky nebudou s paní doktorkou povídat, že jí dnes po měsíci přijedou vnoučátka a že si kdejakej blb nebude chodit k doktorovi pro recept na paralen.
Ale hlavně bude (snad) víc peněz tam, kde jsou potřeba. Třeba por chronicky nemocný pacienty, pro těžce nemocný lidi. Tam ty peníze chybí.
 ilustrace Žena33 Kategorie
24.08.2007 12:14:57
S placeným zdravotnictvím se snad i ty služby zlepší jinak taky viz. Fíla, nebudou tam lidi chodit i když jim nic není. Ty poplatky nebudou zase tak vysoký, aby si to nemohl každý dovolit (na recept třeba 30,-Kč) a lidé dlouhodobě nemocní nebudou muset platit vůbec. S těma silnicema máš třeba pravdu, ale motat to všechno dohromady?
Smajlík  Phatme Žena22 Kategorie
24.08.2007 12:14:01
Fíla: Ano..a když bude někoho třeba trochu pobolívat v břiše..řeken si, že to nic není a radši to nějak přechodí, aby nemusel platit...ha a je to tu..
Smajlík  bhgfhg
24.08.2007 12:12:16
mělo by se začít platit, ale nevím kdy... a to není vše, doktor bude moct napsat na recept pouze jedny prášky, ne víc druhů a za každej recept budeme platit okolo 40 korun. Takže za tři léky 120 jen kvůli receptu...
 Scathia Žena25 Kategorie
24.08.2007 12:11:48
**fine Abel**:

ne, za doktory se platit nebude.. bude se akorat platit za navsetu a za napsani receptu.

jinak si myslim, ze to smysl ma, protoze budou chodit k doktorivi jen ti, co ho opravdu potrebuji, a nebudou se zbytecne predepisovat leky, ktery setjen nikdo nepouziva.. denne jsou to leky za desetitisice. zdravotnictvi je v CR v docela dost spatnym stavu, a pokud by se poplatky nevybiraly, tak hrozi pořadniky...
 pawel
24.08.2007 12:11:09
no co sme si zvolili to mame tak to je ... nicmene myslim ze ods dela vse proto aby pristi volby prohrala takze snad tvoje mama tech 3,5 roku vydrzi
 Svejk Muž Kategorie
24.08.2007 12:10:46
Je to prospěšný, protože tam nebudou chodit lidi zbytečně ale jen fakt, když něco budou potřebovat.... je to prostě záloha na naše zdraví :)
 Fíla Muž38 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk